1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آثار برتر نمایشگاه گروهی عکس «کیاسر» معرفی شد

آثار برتر نمایشگاه گروهی عکس «کیاسر» معرفی شد

با حضور عکاسان و مدیران و علاقمندان به امور فرهنگی، نمایشگاه عکس «کیاسر» با همکاری خانه عکاسان حوزه هنری استان مازندران و دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در شهرستان کیاسر گشایش یافت و طی آیین گشایش این نمایشگاه آثار موفق تر این نمایشگاه معرفی و تقدیر شدند.
در این برنامه که همزمان با برگزاری جشن زمستانه در شهرستان کیاسر همراه بود، جمعی از عکاسان استان مازندران در شهر ییلاقی کیاسر حضور یافتند و میهمان برگزارکننده این همایش عکاسانه شدند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران این برنامه در روز جمعه ۲۶ بهمن ماه جاری برگزار شد و با حضور اُمنای شهر و اعضای شورای اسلامی شهرستان کیاسر و دکتر همت محمدنژاد شهردار کیاسر تعداد ۷۳ قطعه عکس از ۴۷ عکاس در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر و ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر در شهر کیاسر به نمایش در آمد.

«مهدی معصومی گرجی» مسئول خانه عکاسان حوزه هنری مازندران و دبیر همایش تخصصی روز جهانی عکاسی و نمایشگاه عکس « کیاسر » در ابتدای این همایش عکاسانه اظهار داشت: این نمایشگاه با موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی، معماری و مناظر شهر تاریخی کیاسر به شکلی داخلی با حضور تنی چند از عکاسان استان مازندران و تهران برگزار شد و در نهایت پس از بحث و بررسی فایل عکس های تولید شده تعداد عکس هایی که مشاهده می کنید به نمایش گذاشته شد.
معصومی در ادامه از همکاری و حمایت دکتر محمدنژاد شهردار کیاسر و دغدغه ایشان پیرامون معرفی شهر کیاسر به عنوان یک منطقه مستعد گردشگری در استان مازندران تقدیر و تشکر کرد و ادامه فعالیت دبیرخانه این همایش را همگام با موفقیت در اهداف تعریف شده این فراخوان دانست.

اسامی عکاسان صاحب اثر در بخش نمایشگاه این فراخوان به این ترتیب معرفی شده است: مریم رسولی، زهرا محمدی، فاطمه اسدیان، الهه اَسودی، حسین بهرامی، حامد پراکند، عقیل تشکری، سبیکه جهان بیگلو، آمنه حبیب پوریان، امیرحسین حیاتی، حسین خادمی، سوسن شکری، ابراهیم رفیعی، امیر شهیدی، میکائیل صادقی، اصغر عالیشاه، محسن غلامی، علی فلاح زاده، علی کاکویی، فروغ کاویانی، علی اکبر شیخی، ابراهیم فلاح، منصور معصومی سنگ تراشانی، داریوش منصوری، مجید نیکجو، مصطفی نیک نقش، حدیث هاشمیان، حسین عصاری آرانی، منصوره حجّارمنش، اعظم حشمتی، آرین جوادیان، مریم خداوردی، جلال میرزایی، سیدمحمد موسی زاده، حمیده نظری، ندا رهگذر، مهری راست قدم، مهدی سروری، سیدمهدی طباطبایی، مهدی یوسفی، مهدی معصومی گرجی، میرصفی اندیکلایی، سیدرضا هاشمی، علی سلحشور، ابراهیم باقرلو، امیر جوادیان و علی اسماعیل زاده کنعانی به عنوان صاحبان اثر حضور یافتند.
همچنین از داریوش منصوری، امیر شهیدی، ابراهیم رفیعی، ابراهیم باقرلو، آرین جوادیان و محمدرضا خرازی به عنوان عکاسان برگزیده این نمایشگاه با اهدای لوح و هدیه، تقدیر شد.
شایان ذکر است که این همایش یک روزه به مناسبت ۲۶ اَمرداد روز جهانی عکس تاریخی و با همّت حوزه هنری مازندران و همکاری شهرداری کیاسر و همراهی دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار شد.
بنابر هماهنگی های انجام گرفته عکس های راه یافته به این نمایشگاه به زودی در نگارخانه چیلیک به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نگاهی به ریزگرد سیستان در نمایشگاه عکس «صدوبیست»
پسین
کارگاه «لذت عکاسی در طلیعه کویر» برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست