1. خانه
  2. اخبار
  3. آثار عکاسان ایرانی در جشنواره عکس رنگی ماساچوست

آثار عکاسان ایرانی در جشنواره عکس رنگی ماساچوست

 

نوزده قطعه عکس از پانزده عکاس ایرانی به سی و سومین دوره جشنواره "عکس رنگی سال آمریکا" در ماساچوست راه یافت.

در این جشنواره بین المللی که یکی از معتبرترین رویداد‌های عکاسی در کشور آمریکااست، هر عکاس می‌‌توانست حداکثر با ارائه چهار قطعه تک عکس شرکت نماید. و در جشنواره امسال ۱۰۸۸ عکاس از سراسر جهان در این جشنواره شرکت کرده بودند که پس از طی مراحل داوری، آثار ۱۵۰ عکاس برای حضور در نمایشگاه این دوره برگزیده شد.

در این دوره از جشنواره از کشور ایران آثاری از محمد ادیبی از مشهد، رامین اکرامی از تالش با ۲ قطعه عکس، کاوه بغدادچی از قزوین با ۲ قطعه عکس، فرید ثانی از تهران با ۲ قطعه عکس، آرش حمیدی از تهران، صادق رحمانی از مشهد، سیدعلی سیدی از مشهد، کیارنگ علایی از تهران، حمید گردان از تهران، محمد گلچین از تالش با ۲قطعه عکس، ویدا مسگرانی از مشهد، هادی مصباحی از مشهد، شکوفه ملکیانی از تهران، رضا میلانی از تهران و روشن نوروزی از تهران به این نمایشگاه راه یافته‌اند.

عکس‌های برگزیده این جشنواره اواسط فروردین ماه آینده در سال ۱۳۸۸ – اوایل آوریل – در نمایشگاهی در ایالت ماساچوست در شمال شرقی آمریکا به نمایش درخواهند آمد و سپس در قالب کتاب نفیسی به چاپ خواهد ‌رسید.
شایان ذکر است این جشنواره معتبر زیر نظر فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ), انجمن ملی عکاسی آمریکا، جامعه عکاسان جهانی و انجمن ملی عکاسی کانادا برگزار می‌شود.

تهیه و تنظیم خبر: کاوه بغدادچی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست