1. خانه
  2. اخبار
  3. آرمان استپانیان و سروژ بارسقیان در نگارخانه راه ابریشم

آرمان استپانیان و سروژ بارسقیان در نگارخانه راه ابریشم

عکس‌های آرمان استپانیان و نقاشی‌های سروژ بارسقیان در نگارخانه راه ابریشم به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعه دهم اریبهشت 7 عکس آرمان اسپانیان و 8 نقاشی سروژ بارسقیان در نگارخانه راه ابریشم به نمایش گذاشته ‌شد.

عکس‌های استپانیان جستجویی در سبک‌های نقاشی و ارتباط مدل با نقاش و مقایسه آن با عکاسی است.

این نمایشگاه تا 21 اردیبهشت درحال برگزاری است و علاقه‌مندان برای دیدن آثار می‌توانند شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ بعد از ظهر و پنجشنبه از ساعت ۵ تا ۸ بعد از ظهر به نشانی خیابان لواسانی (فرمانیه غربی)، بین شهروند و آبکوه شماره ۱۰۳مراجعه کنند. 

آرمان استپانیان، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او تاکنون در بیش از ۲۰ نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت داشته است.استپانیان محقق تاریخ عکاسی نیز هست و مجموعه‌ای از سه عکاس دوره قاجار آنتوان سوریوگین ، آقارضا عکاس باشی و عبدالله میرزاقاجار در اختیار دارد و چندین کتاب عکس مختلف نیز از وی منتشر شده است.

 نگارخانه ماه مهر

نمایشگاهی از جدیدترین آثار نقاشی پری یوش گنجی نیز از جمعه، ۱۰ اردیبهشت در نگارخانه ماه مهر افتتاح شد. این نمایشگاه ادامه پنجره‌های پریوش گنجی است که این‌بار با قیافه‌های جدید خود را نشان می‌دهند و رنگ‌های بنفش و سفید در لایه‌های مشکی و قرمز خود را نشان می‌دهد.این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت به نشانی بلوار آفریقا، خیابان نیلوفر، پلاک ۷ ادامه دارد.

خاک

نمایشگاه نقاشی‌های علی نصیر نیز تا ۲۲ اردیبهشت در نگارخانه خاک به نشانی خیابان شریعتی، دو راهی قلهک، خیابان بصیری، کوچه ژیلا  به نمایش گذاشته شده است.

دی 

نمایشگاه گروهی عکس‌ با آثاری از آثار نادر سماواتی ، مریم فخیمی، مهدی منصوری، نیلوفر پایدار، امین محمدی، داریوش نهداران و علی یار از جمعه، دهم اردیبهشت به معرض دید عموم گذاشته شد.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار می‌توانند تا ۱۶ اردیبهشت به نشانی نیاوران، ابتدای پاسداران، تنگستان چهارم، ناز یک، بن بست ترانه، پلاک ۳ مراجعه کنند.

هفت ثمر

همچنین نمایشگاه چیدمان سفال‌های چند رسانه‌ای مجتبی قربانی با عنوان "کبوتر خانه" از دهم اردیبهشت به مدت پنج روز در نگارخانه هفت ثمر به نشانی خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، پلاک ۸ برگزار شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست