1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آغاز بکار عکاسان جشنواره ملی عکس هویت

آغاز بکار عکاسان جشنواره ملی عکس هویت

عکاسان جشنواره عکس هویت در مرکز استان مرکزی حضور یافتند و کار مستندنگاری‌شان را از موقعیت‌های تعریف شده از شهر اراک آغاز کردند.

گزارش تصویری عکاسان جشنواره عکس هویت
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، حامی رسانه‌ای این جشنواره، همزمان با آغاز اردوی عکاسان متقاضی در نخستین جشنواره ملی عکس هویت، ۱۵ تن از عکاسان طی روزهای شنبه۲۷خردادماه تا پایان روز دوشنبه ۲۹ خردادماه جاری ضمن دیدار از مناطقی از شهر اراک، از موقعیت‌های هویت‌بخش این شهر با نگاهی مستندنگارانه عکاسی کردند.

گزارش تصویری عکاسان جشنواره عکس هویت
این عکاسان بومی که متقاضی حضور در نخستین جشنواره عکس هویت هستند ضمن هماهنگی با دبیرخانه و انجام ثبت نام، از شهرستان‌های استان مرکزی در شهر اراک و حومه حضور یافته و از بازار تاریخی شهر اراک، موزه و حمام چهارفصل، باغات شهر سنجان، روستای تاریخی انجدان، روستای کودزر و روستای مشهد میقان دیدار و عکاسی کردند.

گزارش تصویری عکاسان جشنواره عکس هویت
در ادامه برنامه‌های تعریف شده برای این تور عکاسی، عکاسان در دو شهرستان ساوه و زرندیه در  تاریخ سه شنبه۳۰ خرداد، محلات و دلیجان در چهارشنبه ۳۱ خرداد، شهرستان خمین در روز پنج‌شنبه ۱ تیرماه، شهرستان آشتیان و تفرش در روز جمعه ۲ تیر، شهرستان‌های شازند و آستانه در روز شنبه ۳ تیر ماه، کمیجان و وفس در روز یکشنبه ۴ تیرماه و شهر اراک برای روزهای ۵ و ۶ و ۷ تیرماه دیدار میدانی و زمان کافی برای رویت، تامل و عکاسی خواهند داشت.

گزارش تصویری عکاسان جشنواره عکس هویت
همچنین دبیرخانه تاکید کرد: با ظرفیت ایجاد شده در بحث اسکان عکاسان، همچنان فرصت اعلام حضور و درخواست تقاضای ثبت نام برای روزهای: پنجم و ششم و هفتم تیرماه ویژه‌ی عکاسان خارج از استان وجود دارد.

گزارش تصویری عکاسان جشنواره عکس هویت
بنابر رسالت اطلاع‌رسانی و تعهد بر حمایت رسانه‌ای، سایر اخبار و اطلاعیه‌های دریافتی از دبیرخانه جشنواره ملی عکس هویت بلافاصله پس از وصول، در سرخط اخبار پایگاه عکس چیلیک منتشر و در سایر صفحه‌های شبکه اجتماعی این رسانه بازنشر می شود.

عکس‌ها: دریافتی از دبیرخانه

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
یادداشت سعید فلاح فر: عکاسی میراث فرهنگی
پسین
فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست