1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان جشنواره عکس هویت از ساوه و دلیجان گذشتند

عکاسان جشنواره عکس هویت از ساوه و دلیجان گذشتند

عکاسان جشنواره ملی عکس هویت با حضور و رصد عکاسانه به شهرهای ساوه و دلیجان رسیدند و پس از انجام عکاسی و مستندنگاری های خواسته شده در فراخوان از این شهرها گذشتند.

گزارش تصویری عکاسان جشنواره عکس هویت
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در ادامه برنامه ریزی و برگزاری اردوهای عکاسی نخستین جشنواره ملی عکس هویت ۱۵ نفر از عکاسان استان مرکزی در روزهای سه شنبه۳۰ خرداد و چهارشنبه ۳۱ خردادماه ضمن دیدار از شهرهای ساوه و دلیجان از مناطق سنتی، تاریخی، گذرهای مستعد گردشگری، مشاغل بومی و عمارت های کهنه و سازه های قدیمی تر موقعیت های دیدنی وهویت بخش این شهرها عکاسی کردند.

گزارش تصویری عکاسان جشنواره عکس هویت
عکاسان شهرستان های استان مرکزی در شهر ساوه از مسجد جامع، بازار تاریخی، عمارت حاکم، کاروانسرای عبدالغفارخان و مسجد سرخ و… دیدار و عکاسی کردند.
در شهر دلیجان هم عکاسان با حضور در موقعیت مسجد النبی(ص)، یادمان شهدای دلبجان، روستای جاسب، غار چال نخجیر، حرم امامزادگان معصوم(ع) و شهر نراق از این موقعیت‌ها عکاسی کردند.

گزارش تصویری عکاسان جشنواره عکس هویت
در ادامه این تورهای عکاسی، عکاسان هویت ساز متقاضی شرکت در فراخوان جشنواره عکس هویت، از شهرستان های محلات، خمین، آشتیان و تفرش، شازند و آستانه، کمیجان و وفس و اراک دیدار و عکاسی خواهند کرد.
گزارش تصویری عکاسان جشنواره عکس هویت
بنابر رسالت اطلاع‌رسانی و تعهد بر حمایت رسانه‌ای، سایر اخبار و اطلاعیه‌های دریافتی از دبیرخانه جشنواره ملی عکس هویت بلافاصله پس از وصول، در سرخط اخبار پایگاه عکس چیلیک منتشر و در سایر صفحه‌های شبکه اجتماعی این رسانه بازنشر می شود.
خبر: سینا صدیقی
عکس‌ها: دریافتی از دبیرخانه

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «مسیر» در نیشابور
پسین
نمایشگاه عکس احمد صبوری در گالری سیمرغ سمنان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست