1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. ظرفیت پذیرش جشنواره ملی عکس هویت

ظرفیت پذیرش جشنواره ملی عکس هویت

دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس هویت، حد ظرفیت پذیرش عکاسان بومی و غیر بومی در این رویداد فرهنگی هنری را تعریف کرد.
 به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این جشنواره مطابق با جدول اعلامی حضور عکاسان بومی و غیر بومی در سطح شهرستان های استان مرکزی با هماهنگی دبیرخانه تعیین، تعریف و معرفی شده است.
 به استناد این جدول شهر اراک به عنوان مرکز استان با ظرفیت ۱۵ تا ۲۰ نفر در تاریخ های ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ خرداد ماه به عکاسان متقاضی خارج از استان اختصاص یافته و از شهرستان های: ساوه و زرندیه در ۳۰ خرداد ماه، محلات و دلیجان ۳۱ خرداد ماه، خمین ۱ تیرماه، آشتیان و تفرش در ۲ تیر ماه، شازند و آستانه در ۳ تیر ماه، کمیجان و وفس در ۴ تیرماه و اراک برای روزهای ۵ و ۶ و ۷ تیر ماه ظرفیتی برابر با ۱۰ تا ۱۵ عکاس با هماهنگی دبیرخانه تعریف و اعلام شده است.
  
ظرفیت پذیرش عکاس در جشنواره ملی عکس هویت
نخستین جشنواره فرهنگی هنری هویت مستقر در استان مرکزی به موضوع: نگاه بصری و خلاق به استان مرکزی، مراسم و آیین های ملی و مذهبی، معماری، بافت اجتماعی، جریان زندگی و همبستگی اجتماعی، طبیعت و محیط زیست، میراث فرهنگی، آثار و شخصیتهای تاریخی، فرهنگی و هنری، صنعت استان می‌پردازد که در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود.

مدیریت جشنواره با سالار جیریایی و وظایف دبیر اجرایی برعهده‌ی حمیدرضا مجیدی است و محسن راستانی، علی اصغر داودآبادی فراهانی و فرهاد سلیمانی مسئولیت داوری فایل عکس های رسیده به این جشنواره را عهده‌دار می‌باشند.
جهت مشاهده متن کامل فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس هویت «ایـنجـا» کلیک کنید. 

 

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «شهر من» در موزه خراسان
پسین
نمایشگاه سالانه انجمن عکاسان استان گلستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست