1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. بیش از دو هزار عکس به جشنواره عکس هویت رسید

بیش از دو هزار عکس به جشنواره عکس هویت رسید

دبیرخانه جشنواره عکس هویت در استان مرکزی به صدور اطلاعیه ای از دریافت بیش از دو هزار عکس از سوی عکاسان ایرانی و علاقمندان به شرکت در جشنواره ملی عکس هویت خبر داد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از این اطلاعیه، با پایان یافتن مهلت ارسال عکس به فراخوان جشنواره ملی عکس هویت ، تعداد ۲۰۷۸ فایل عکس از سوی عکاسان و علاقمندان در دبیرخانه این جشنواره به ثبت رسید و کدگذاری شد.
این اطلاعیه تصریح کرده است که تعداد فایل عکس یاد شده از سوی نزدیک به یکصدو پنجاه تن از شرکت کنندگان از عکاسان و علاقمندان کشور برای حضور در بخش های جشنواره عکس هویت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
اطلاعیه پوستر جشنواره عکس هویت
 
آثار ارسال شده به دبیرخانه در روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه سال جاری توسط هیات داوران متشکل از: علی اصغر داودآبادی فراهانی، فرهاد سلیمانی و محسن راستانی با حضور حمیدرضا مجیدی دبیر اجرایی و سالار جیریایی مدیر جشنواره، بررسی و ارزیابی می شوند و اسامی نفرات راه یافته به نمایشگاه طی هفته آینده اعلام خواهد شد.
مطابق با متن فراخوان نخستین جشنواره عکس هویت علاوه بر ۳ عنوان جایزه برگزیده، ۵ عنوان جایزه تقدیری نیز دارد.

آیین اختتامیه این جشنواره همراه با نمایش آثار راه یافته به نمایشگاه در روز دوشنبه ۲۶ تیرماه در محل استانداری استان مرکزی برگزار خواهد شد.

دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک مستقر در پایتخت کشور به عنوان حامی رسانه‌ای این جشنواره، دوشادوش عوامل دبیرخانه روند برگزاری و سعی عوامل این جشنواره را در قالب اخبار و اطلاعیه ها و گزارش ها برای جامعه عکاسی کشور تنظیم کرده و در سایر صفحه های شبکه اجتماعی این رسانه@Chiilick منتشر می‌نماید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «نیم نگاه» در نگارخانه ملل
پسین
نمایشگاه عکس «شهر از نگاه دوربین من» در همدان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست