1. خانه
  2. اخبار
  3. بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره سراسری عکس رضوی رسیده است

بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره سراسری عکس رضوی رسیده است

مشهد –خبرگزاری ایسکانیوز : مدیر اجرایی جشنواره سراسری عکس رضوی گفت : بیش از ۵۰۰ اثر به این جشنواره که در اهواز برگزار می شود رسیده است .


به گزارش روز سه شنیه گروه علمی فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ایسکانیوز : علی نقی طاهری با بیان این مطلب افزود : تاکنون ۵۰۵ عکس از ۷۰ عکاس از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی ارسال شده است و بیش بینی می شود تا پایان مهلت ارسال آثار این رقم به ۸۰۰ اثر برسد .

وی با بیان اینکه مهلت شرکت در این جشنواره تا ۱۵ مهرماه جاری بوده است ادامه داد : به جهت استقبال فراوان این مهلت تا ۱۰ آبان ماه تمدید شد .

مدیر اجرایی جشنواره سراسری عکس رضوی نگاه تصویری و خلاقانه به معماری ، دعا و نیایش ، زیارت و مراسم های خاص حرم امام رضا (ع) ،
شناساندن و معرفی نوع رابطه میان مردم و اهل بیت (ع) و امام زاده ها ونیز نگاه تصویری به نذورات ، دخیل ،شفاعت و کرامات امام رضا (ع) را به عنوان موضوعات جشنواره اعلام کرد و افزود : علاقه مندان می توانند آثار خود را همراه فرم شرکت به نشانی اهواز ، امانیه ، خیابان مدرس، جنب اداره ثبت احوال پلاک ۶۸ انجمن سینمای جوانان اهواز ارسال کنند .

وی گفت : عکسهای راه یافته به نمایشگاه از ۲۱ آبانماه تا یکم آذرماه در موزه هنرهای معاصر اهواز به نمایش در می آیند .

وی زمان اختتامیه جشنواره و اهدای جوایز به برگزیدگان را ۲۸ آبان ماه عنوان کرد .

گزارش ایسکانیوز می افزاید؛ جشنواره سراسری عکس رضوی در قالب پنجمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با همکاری انجمن سینمای جوانان اهواز برگزار می شود

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست