1. خانه
  2. اخبار
  3. داننده خبرداد: ارسال ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره عکس رضوی

داننده خبرداد: ارسال ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره عکس رضوی

 
 
تبریز – خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از ارسال ۵۰۰ اثر جهت شرکت در جشنواره عکس رضوی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی داننده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری اظهار داشت: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا(ع) و گرامیداشت تولید کنندگان و پدید آورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه و کمک به انتشار گسترده این آثار برگزار شده است.

داننده گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان مردادماه در قالب موضوعاتی چون زیارت(آداب و فرهنگ زیارت)، حرم مطهر رضوی، آثار، بناها و امامزاده ها، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا (ع)، جلوه های مشهد الرضا(ع)، زائران و مجاوران، شفایافتگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت و جلوه های فرهنگ رضوی در خارج از کشور ارسال کنند.

وی همچنین با اشاره به برنامه های جنبی این جشنواره تصریح کرد: در حاشیه جشنواره عکس رضوی نشست تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور استادان و صاحبنظران برگزار می شود.

داننده با بیان اینکه نمایشگاه عکس سیر تحول توسعه حرم مطهر امام رضا(ع) از دیگر برنامه های جنبی است که از اواخر شهریورماه تا ۱۳ مهرماه برپا می شود، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده عکس های برگزیده راه یافته به این نمایشگاه چاپ و رونمایی می شود.

وی یادآور شد: کار داوری آثار ارسالی به جشنواره از ۱۲ شهریورماه آغاز می شود و استادانی چون رضا برجی، جاسم غضبان پور، عباس میر هاشمی، احمد ناطقی و جواد بهمنش، به داوری عکس ها می پردازند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: آیین اختتامیه  و معرفی نفرات برتر سومین جشنواره سراسری عکس رضوی چهارم مهرماه سالجاری درتبریز برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست