1. خانه
  2. اخبار
  3. آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس رضوی اعلام شد

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس رضوی اعلام شد


تبریز – خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را پایان مرداد ماه جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محرمی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر از هنرمندان عکاس از شهرهای مشهد، زنجان، قزوین، مرند، بم، تهران، نیشابور، لنجان، رامیان، رشت و شهرکرد به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری عکس رضوی ارسال شده است .

محرمی با اشاره به روند انتشار و توزیع فراخوان این جشنواره افزود: فراخوان جشنواره به تمامی انجمن های سینمای جوان، انجمن های عکاسی، حوزه های هنری، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراکز صدا و سیمای استانها ارسال شد و با توجه به حجم بالای تبلیغات انجام گرفته امیدواریم شاهد رشد ارسال آثار از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره های قبل باشیم .

مسئول دبیرخانه جشنواره عکس رضوی با اشاره به برنامه های جنبی جشنواره تصریح کرد: برگزاری نشست تخصصی و کارگاههای آموزشی با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه هنر عکاسی، برگزاری نمایشگاه عکس سیر تحول توسعه حرم مطر امام رضا (ع) و چاپ و رونمایی عکسهای برگزیده از میان آثار راه یافته به بخش مسابقه از جمله برنامه هایی است که همزمان با این جشنواره اجرا می شود.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره پایان مردادماه جاری بوده و نمایشگاه آثار برگزیده نیز از سی و یکم شهریور لغایت سیزده مهر ماه در نگارخانه های استاد میرعلی تبریزی و استاد یاسمی خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.akserazavi.ir مراجعه نموده و یا باشماره تلفن های ۳۲۸۰۵۵۵ و ۳۲۸۱۲۰۰ – 0411 ارتباط برقرار نمایند.

آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر سومین جشنواره سراسری عکس رضوی چهارم مهرماه ۱۳۹۰ در تبریز برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست