1. خانه
  2. اخبار
  3. مهلت ارسال آثار به چهارمین کنگره عاشوراپژوهی خراسان رضوی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به چهارمین کنگره عاشوراپژوهی خراسان رضوی تمدید شد

دبیر اجرایی چهارمین کنگره عاشوراپژوهی خراسان رضوی گفت: مهلت ارائه آثار به این کنگره تا ۱۵ دیماه سال جاری تمدید شد.

مسعود زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد افزود: تاکنون همایش های مقدماتی چهارمین کنگره عاشوراپژوهی خراسان رضوی در شهرستان های نیشابور، گناباد، سبزوار و تایباد برگزار شده است که مقالات برتر این همایش ها به مرحله استانی راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این کنگره پیش از این سی ام آذرماه اعلام شده بود گفت: علاقمندان برای شرکت در این کنگره می توانند مقالات خود را حداکثر تا ۱۵ دیماه همراه با فرم شرکت در کنگره به نشانی مشهد، خ آبکوه، اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی، دبیرخانه کنگره عاشوراپژوهی و یا به نشانی kh.ir-ashoorapajoohi@oghaf ارسال کنند.

دبیر اجرایی چهارمین کنگره عاشوراپژوهی خراسان رضوی از تشکیل کمیته علمی کنگره خبر داد و افزود: رعایت اصول نگارشی و ویرایشی در آثار ارسالی را ضروری بوده و ارسال بیش از یک مقاله در محورهای مختلف بلامانع است.

دبیر اجرایی چهارمین کنگره عاشوراپژوهی خراسان رضوی از تشکیل کمیته علمی کنگره خبر داد و افزود: رعایت اصول نگارشی و ویرایشی در آثار ارسالی را ضروری بوده و ارسال بیش از یک مقاله در محورهای مختلف بلامانع است.

زارعیان در رابطه با اهداف این کنگره نیز گفت: تبیین نهضت حسینی و شناخت آموزه های جاودانه آن، شناخت استعداد پژوهشگران و ارائه راهبردها در حوزه عاشوراپژوهی، تحلیل مفهومی عاشورا، عدالت و پیشرفت در بستر تاریخ تفکر شیعی تا انقلاب اسلامی و تعمیق و گسترش ابعاد مختلف حماسه عاشورا در جامعه از اهداف برگزاری این کنگره است.

وی گفت: فیلم مستند با رویکرد آسیب شناسی و تحلیل سنت عزاداری و ترویج فرهنگ عزاداری اصیل ایرانی – شیعی، برپایی نمایشگاه آثار هنری با مضامین عاشورایی در بخش عکس و پوستر به همراه نشست های تخصصی، برگزاری کارگاه نشانه شناسی فرهنگ عاشورا، و تولید برنامه ترکیبی تلویزیونی چراغ هدایت  از برنامه های جانبی این کنگره است.

چهارمین کنگره عاشوراپژوهی خراسان رضوی با محوریت عاشورا، عدالت و پیشرفت و در موضوعات عاشورا؛ تعریف و جایگاه عدالت و پیشرفت، عاشورا و پیشینه تاریخی و تمدن ایران اسلامی، عاشورا، انقلاب اسلامی و ترسیم جامعه پیشرفته مبتنی بر عدالت، عاشورا و اندیشه عدالت و پیشرفت، عاشورا و الگوهای عدالت و توسعه در سه سطح اساتید، طلاب و دانشجویان هشتم بهمن ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست