1. خانه
  2. اخبار
  3. ارسال هزار اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ادبی هنری حوزه خراسان

ارسال هزار اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ادبی هنری حوزه خراسان

دبیر دومین جشنواره ادبی هنری حوزه خراسان گفت: دبیرخانه دومین جشنواره ادبی هنری حوزه خراسان پذیرای هزار اثر در بخشهای مختلف عکس، گرافیک، خوشنویسی، فیلمنامه، پژوهشهای ادبی و هنری و … بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، مسعود زارعیان، صبح شنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران به روند فعالیتهای دبیرخانه در آستانه برگزاری اختتامیه اشاره کرد و افزود: تاکنون داوری بخشهای گرافیک،عکس و فیلم انجام شده است که در بخش گرافیک یک اثر، در بخش عکس حرفه ای سه عکاس و در بخش عکس موبایل یک عکاس و در بخش فیلم سه نفر  شایسته تقدیر شناخته شدند.

مدیر گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان، با بیان اینکه داوری بخشهای دیگر از پنج شنبه، ششم اسفند ماه آغاز شده است، گفت: فیلمنامه، فیلم و طرح و ایده برای صدا و سیما، وبلاگ، خوشنویسی، شعر، داستان و پژوهشهای ادبی و هنری از دیگر بخشهایی هستند که داوری آن ها از روز پنج شنبه آغاز شده است.

زارعیان با اشاره به داوران بخشهای مختلف دومین جشنواره ادبی هنری حوزه خراسان افزود: ابوالقاسم ژرفا، هادی ذوالریاستین، رضا کمال علوی، محمدرضا فخری، جواد جزینی، غلامرضا جلالی، محمدرضا میری و مجتبی خاتمی به ترتیب ریاست هیئت داوران را در بخش های شعر، خوشنویسی، فیلم و فیلمنامه، وبلاگ، داستان، پژوهش ادبی، گرافیک و عکس بر عهده داشتند.

مدیرگروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان با اشاره به رشد کمی آثار نسبت به سال گذشته تصریح کرد: طبق نظر هیئت داوران، آثار دریافت شده از سطح کیفی مناسبی برخوردار است که نشان دهنده استعداد بالای طلاب حوزه علمیه است و با طراحی آموزش های نظام مند می توانند به شکوفایی بیشتری در این زمینه  دست یابند.

وی از حمایت این جشنواره از فیلم نامه های برتر خبر داد و افزود: فیلمنامه هایی که مطابق با اهداف و رویکردهای این جشنواره باشند تا مبلغ سه میلیون ریال جهت تولید مورد حمایت قرار می گیرند.

مراسم اختتامیه دومین جشنواره ادبی هنری حوزه خراسان چهارشنبه ۱۲ اسفندماه همزمان با میلاد رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) در محل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست