1. خانه
  2. اخبار
  3. بیش از یک‌ هزار اثر به جشنواره ارسال شده است آغاز جشنواره منطقه‌ای فیلم وعکس در استان لرستان

بیش از یک‌ هزار اثر به جشنواره ارسال شده است آغاز جشنواره منطقه‌ای فیلم وعکس در استان لرستان

آغاز جشنواره منطقه‌ای فیلم وعکس در استان لرستان
 
» سرویس: فرهنگی و هنری – تجسمی و موسیقی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: درجشنواره منطقه‌ای فیلم وعکس ۷۹ فیلم، ۴۵ عکس و ۱۲ فیلمنامه به بخش‌های مسابقه راه یافته و هییت‌های انتخاب و داوری در سه زیر مجموعه فیلم کوتاه، عکس و پوستر و فیلمنامه آثار را ارزیابی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان،حجت الاسلام علی اسماعیلیان عصر روز گذشته در مراسم افتتاحیه چهل و هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس در محل مجتمع فرهنگی ارشاد استان در جمع خبرنگاران گفت: یک‌هزار و ۲۴۰ اثر در قالب عکس، فیلمنامه و فیلم برای شرکت در این رویداد سینمایی از استانهای لرستان، کردستان، خوزستان، همدان، ایلام ، کرمانشاه و مرکزی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۲۷۳ فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و۳۲ فیلم به مدت سه روز اکران می‌شوند، اضافه کرد: دراین جشنواره ۷۹ فیلم، ۴۵ عکس و ۱۲ فیلمنامه به بخش‌های مسابقه راه یافته و هیئت‌های انتخاب و داوری در سه زیر مجموعه فیلم کوتاه، عکس و پوستر و فیلمنامه آثار را ارزیابی کردند.

چهل و هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم وعکس با بیان اینکه در بخش فیلم آقایان حسن نجاریان، مسعود اطیابی و مانی میرصادقی در بخش عکس فاطمه تعمیدی، محمد مهدی رحیمیان و سید عباس میرهاشمی و همچنین در بخش فیلمنامه منوچهر اکبرلو، شاهد سلطانی آزاد و مهدی فیوضی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را مورد ارزیابی و داوری قرار داده‌اند تصریح کرد:این جشنواره به مدت سه روز در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

اسماعیلیان ادامه داد: حسن نجاریان، مسعود اطیابی و مانی میر صادقی داوران بخش فیلم، منوچهر اکبرلو، شاهد سلطانی آزاد و مهدی فیوضی داوران بخش فیلمنامه و فاطمه تعمیدی، محمد رحیمیان و سید عباس هاشمی داوران بخش عکس این جشنواره هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه نقد و بررسی فیلمهای بخش مسابقه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان هر شب پس از پایان آخرین نمایش در سالن مجتمع فرهنگی و هنری، آثار توسط فیلمساز حمید بهمنی با حضور هنرمندان حاضر در جشنواره نقد و بررسی می‌شود اظهارکرد:هدف از این جشنواره ارتقای سطح تخصصی و هنری هنرمندان لرستانی با سایر استانهای کشور، برگزاری کارگاههای مختلف با اساتید مجرب و برگزاری میزگردهای تازه‌های هفت استان کشور در کنار هم است.

وی با اشاره به اینکه در کنار این جشنواره کارگاههای آموزشی برگزار می‌شود، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان امور سینمایی کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

اسماعیلیان اضافه کرد: درگالری عکس این جشنواره ۴۵ قطعه عکس راه یافته از مجموع عکس‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره به نمایش گذاشته شده است که مجموعه عکس‌های نمایشگاه طبیعت زیبای ایران نیز در کنار این جشنواره هم‌اکنون در نگارخانه سرو مجتمع دایر شده که مورد بازدید علاقه‌مندان هنر عکاسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست