1. خانه
  2. اخبار
  3. اختصاصی به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب ۳۰ برنامه فرهنگی هنری و معنوی در بخش باوی برگزار می شود

اختصاصی به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب ۳۰ برنامه فرهنگی هنری و معنوی در بخش باوی برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش باوی از اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی ، هنری و معنوی در بخش باوی به مناسبت سی سال عزت و افتخار کشور جمهوری اسلامی ایران خبر داد .

سید حسین موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج در اهواز به برخی برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد این بخش اشاره کرد و گفت : اجرای برنامه های قرآنی ، برگزاری مسابقات در رشته های مقاله نویسی ، کتابخوانی ف نقاشی ، تهیه و تکثیر بروشور پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای برنامه های تئاتر و عروسک برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی همزمان با سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است .
وی از افتتاح کتابخانه مدرسه در شهر شیبان خبر داد و در ادامه گفت : همچنین در این ایام شهرداری های شهر ویس ، شیبان و ملاثانی اقدام به آذین بندی شهرها می نمایند تا عزت و افتخار شهروندان از ۳۰ امین سالگرد عزت و شرف ایران را به نمایش بگذارند . موسوی ابراز امیدواری نمود مردم بخش باوی به عنوان حافظان این انقلاب عظیم وظایف خود را در انتقال و آشنایی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با رشادت ها و دلاور مردی هایی که باعث ثمر بخشی انقلاب در این نظام بودند ، آشنا سازند .

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست