1. خانه
  2. اخبار
  3. ویژه برنامه های فرهنگی در کرج برگزار می شود

ویژه برنامه های فرهنگی در کرج برگزار می شود

همزمان با هفته دفاع مقدس ویژه برنامه هایی شامل رژه نیروهای مسلح و دو برنامه فرهنگی شب خاطره و برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در کرج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در کرج، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح شهرستان کرج با انجام رژه نظامی اقتدارشان را به نمایش خواهند گذاشت.

بدین منظور اداره ارشاد کرج از کلیه خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه دعوت می شود برای انعکاس اخبار، تهیه گزارش و پوشش خبری مناسب در این مراسم شرکت کنند.

رژه نیروهای مسلح  روز سه شنبه ۳۱ شهریور ماه جاری ساعت ۹ صبح در محل حد فاصل میدان امام خمینی (ره) و میدان والفجر جنب مجتمع فرهنگی مذهبی انصارالامام برگزار می شود.

برگزاری مراسم شب خاطره همزمان با هفته دفاع مقدس

مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس غرب استان تهران، سپاه ناحیه کرج، معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرج و حوزه هنری کرج با حضور خانواده­های شهداء، جانبازان، رزمندگان و بسیجیان سالهای دفاع مقدس شبهای خاطره ویژه خواهران را برگزار می کند.

مراسم شب خاطره ویژه خواهران روز یکشنبه پنج مهر ماه ساعت ۱۵ در محل میدان شهید آجرلو(سپاه )، سالن شهدای کانون بسیج جوانان سپاه کرج برگزار می شود .

 نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی، هنری ولایت برپا شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همت مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و مجتمع فرهنگی، هنری ولایت نمایشگاهی از آثار شهدا و عکسهای دوران دفاع مقدس برپا شد.

در این نمایشگاه ۴۰ قطعه عکس از آرشیو عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و آثار شهدا به نمایش گذاشته شده است و از امروز تا 7 مهرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید عموم دایر است.

علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه به مجتمع فرهنگی،هنری ولایت واقع در فردیس، بعد از انبار نفت، شهرک ۱۱۰، میدان عشاق الحسین مراجعه نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست