1. خانه
  2. اخبار
  3. اردوی عکاسی کودکان و نوجوانان در مشهد برگزار شد

اردوی عکاسی کودکان و نوجوانان در مشهد برگزار شد

نخستین اردوی عکاسی یک روزه مشترک بین گروه های پیشین و تازه وارد دانش آموختگان دوره آموزش عکاسی روز جمعه ۱۳ آبان ماه جاری با حمایت و پشتیبانی کانون گسترش فن و هنر عکاسی در محل بوستان وکیل آباد مشهد و منطقه ییلاقی جاغرق برگزار شد.
در این اردو که با هدف شناسایی استعدادهای نوظهور در زمینه ثبت عکس و برخورد با موضوع و با حضور کودکان ۷ تا نوجوانان ۱۴ سال برگزار شد برخی پدر و مادران هنرجویان نیز حضور یافته و از نزدیک شاهد روش های آموزش عکاسی در محیط های باز بودند.

اردوی عکاسی کودکان و نوجوانان در مشهد برگزار شد

نوشین وفادار مسئول کانون عکس مشهد که سرپرستی این اردو را نیز عهده دار بود در گفتگو با " پایگاه عکس چیلیک " ضمن تشکر از همراهی فرامرز عامل بردبار و امیر حاج عباسی به عنوان دو تن از عکاسان استان، اظهار داشت:
عکاسی هنری ذاتی است و سن آموزش آن نیز می تواند از کودکی باشد مشروط به اینکه ما نوع بیان و ارایه مفاهیم را تا حد سن کودک بتوانیم تبدیل و قابل درک کنیم. من با همراه داشتن تنها یک قاب به عنوان عمده ترین ابزار آموزش هنرجویان کودک و نوجوان گروه را به انتخاب از محیط و دیدن در یک قاب تشویق کردم و این ابتدای آموزش و البته کالبد آموزش عکاسی است.

اسامی کودکان و نوجوانان همراه در این اردو به این ترتیب اعلام شده است:
علی احمدی، علی رضا لعلی، نیایش الله داد، هومن عامل بردبار، سراج حاج عباسی، هستی رسولی، باران توجهی، نیکی رسولی، ساعد حاج عباسی، الناز تکلو، پریا افخمی، محیا کهربایی.

لازم به ذکر است دومین اردوی گروه علاقه مندان به عکاسی دوره سنی کودک و نوجوان(۷ سال تا ۱۴ سال) با حضور افشین شاهرودی برگزار می شود و همچنین نشست نقد و بررسی عکس های تجربه شده توسط همسفران این اردو در روز جمعه دوم دی ماه سال جاری در محل خانه هنرمندان شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست