1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی راه یافتگان به اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی

اسامی راه یافتگان به اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی

اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی سال گذشته برگزار و اسامی راه یافتگان به نمایشگاه پس از داوری اعلام شد.
این مسابقه در مجموع با دریافت ۳۰۶ قطعه عکس در بخش حرفه ای و ۶۷۵ قطعه عکس در بخش عادی و تلفن همراه مواجه و به مرحله ارزیابی و داوری رسید.
دبیر این مسابقه از برگزاری مراسمی برای تجلیل از عکاسان این اشکواره و نمایشگاهی برای دیدار عمومی در استان برگزارکننده – اردبیل – خبر داد.
ایشان همچنین اظهار داشت: آثار انتخاب شده در قالب کتابچه چاپ شده و در قالب نسخه ای در اختیار عکاسان و شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

اسامی راه یافتگکان در بخش حرفه ای به این شرح است:
رضا زارع، غلامحسین شکرانی مقدم، کامل روحی، موسی الرضا ابراهیم زاده و علیرضا وهابزاده از اردبیل ، معصومه علیقلی زاده از خلخال، یوسف اکبری پابندی از آذربایجان شرقی، محمد حمیدی، آرتوران نجفی، شیدا فلاحی، سیده مهسا جلالی راد، مجید تقی زاده، محمد مستوفی و خلیل مستوفی از ارومیه، ابوالقاسم ابوترابی از یزد، جمشید فرجوندفردا و امید گرشاسبی از کردستان، علی خانلو از میاندوآب، امید قادری از اراک و علیرضا عباسی از شیراز در بخش عکس حرفه ای به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش عکس عادی و تلفن همراه نیز حسن اللهیاری، حسین فروتن، فرهاد علیپور، یاسر نجفی، مهرداد جلیلی کیا، سارا بیگ زاده، رباب سلیم زاده، صغری سلمانی، هوشنگ قالیچه چی، زهرا ایمان زاده، سهراب بهادری و عمار احمدی از اردبیل، مینا آقامحمدرضا از پارس آباد مغان، اصغر رجبی از زنجان و ، بهنام حقیقتی از ارومیه، محمدرضا صانعی از یزد و غلامحسین آقاجدی و حسین الیاسی از کردستان راه یافتگان به بخش نمایشگاه هستند.

خبر: امید گرشاسبی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست