1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی راه یافتگان به جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی(چلعکس)

اسامی راه یافتگان به جشنواره فرهنگ اقوام ایرانی(چلعکس)

منوچهر تتری دبیر جشنواره ملی عکس فرهنگ اقوام ایرانی (چلعکس) با ذکر دلایل تاخیر در امر اطلاع رسانی این جشنواره، اسامی راه یافتگان را اعلام کرد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " منوچهر تتری دبیر و عضو هیات داوری این جشنواره در خصوص به تعویق افتادن مراحل اجرایی جشنواره و تاخیر در امور اطلاع رسانی به شرکت کنندگان، ضمن عذرخواهی از سایر مخاطبین به جهت تاخیر صورت گرفته، اعلام کرد:

  پس از شیب و نشیب های غیر قابل تحمل و باور! در نهایت قرار است انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ایلام با همکاری دانشگاه پیام نور دره شهر با یک پنجم اعتبار لازم برای برگزاری جشنواره هایی اینگونه، در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری با تغییرات و جرح و تعدیل های پیش بینی نشده ناشی از عدم مساعدت مالی و بی مهری و بی قولی برخی از مسئولین مربوطه و حامیان (اسپانسرها) جشنواره ملی عکس فرهنگ اقوام ایرانی(چلعکس) را برگزار نماید.

همچنین ایشان درباره نتایج جلسه ارزیابی و داوری جشنواره اظهار داشت:
از میان ۱۵۱۷ قطعه عکس رسیده به دبیرخانه، تعداد ۴۰ قطعه عکس از ۲۴ عکاس ایرانی به بخش نهایی این مسابقه راه یافت که از این تعداد ۵ قطعه عکس در بخش های مختلف جشنواره به عنوان آثار برتر معرفی و حائز رتبه و دریافت جایزه خواهند شد.
تتری همچنین در خصوص عکس هایی که موفق به راهیابی به بخش نمایشگاه نشده اند اعلام کرد: تمامی آثار چاپ شده و راه نیافته به بخش مسابقه همراه با هزینه چاپ، به شرکت کنندگان برگشت داده می شود.

دبیرخانه جشنواره عکس فرهنگ اقوام ایرانی (چلعکس) اسامی عکاسان راه یافته به بخش نهایی جشنواره را به این ترتیب معرفی کرد:
امیر عبیداوی، علیرضا عطاریانی، فرزاد آریان نژاد، سید حسین چراغی، ابراهیم کوچکی، جمشید فرجوند فردا، مهدی نورمحمدی، داوود کهن ترابی، محمد محمدزاده، مهدی معصومی گرجی، پوریا خلجی، فرامرز میراحمدی، نوید ریحانی، ساسان جوادنیا، سیروس لطیفیان، کاظم حسینی، مسعود رضایی، شرفعلی رحیمی، علیرضا عباسی، داوود ایزدپناه، حامد نیرومندقوچانی، مجتبی عابدینی، محسن سعادت نصری، سیدعلی حسینی فر.
داوری این جشنواره برعهده آقایان: جواد پورصمد، منوچهر تتری و سعید فلاح فر بوده است.
سایر اخبار تکمیلی پیرامون مراحل بعدی برگزاری این جشنواره بلافاصله پس از دریافت از دبیرخانه منتشر خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست