1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی راه یافتگان به نمایشگاه عکس « سفره هفت سین »

اسامی راه یافتگان به نمایشگاه عکس « سفره هفت سین »

صبح امروز دوشنبه ۲۴ خردادماه ۱۳۸۹ با هماهنگی انجام گرفته فضای موزه عکسخانه شهر محل حضور گروه داوران مسابقه سفره هفت سین بود و با ورود عکس های رسیده از دبیرخانه به محل موزه و تایید محمدصالح حجت الاسلامی به عنوان دبیربرگزاری مسابقه، ارزیابی عکس های رسیده به دبیرخانه دومین دوره مسابقه عکس سفره هفت سین آغاز شد.

این داوری به گونه ای بود که با وجود استقبال انجام شده از سوی شرکت کنندگان و متقاضیان داخلی و خارجی از این فراخوان، گروه داوران متشکل از محمدمهدی رحیمیان، اسماعیل عباسی، مژگان طریقی تا عصرهنگام مشغول بررسی و بحث و گفتگو پیرامون عکس هایی بودند که ضمن حضور در نمایشگاه، می بایست عناوین اول تا سوم را نیز از آن خود کنند.

" پایگاه عکس چیلیک " با توجه به عهده داری عنوان حامی رسانه ای ضمن اعلام خبر داوری این مسابقه از صبح امروز در تابلوی اعلانات کاربران و مشترکین خود مطابق با وعده داده شده اسامی ۲۱ تن از صاحبان اثر و راه یافتگان به این مسابقه را به این شرح اعلام می دارد:
بی بی منور پروانه حسینی، جمشید فرجوند فردا، فائزه رامه، قاسم شیشه گری، مرجان ابوالقاسمی، ابراهیم باقرلو، طاهره هنرمند، منصوره معتمدی، صادق عسگری، سروناز فاضلی، آزاده نوزاد، میثم امانی، آزاده گلابگیران، قدیر وقاری شورچه، جلال سپهر، محمدامین نادی، سارا طاهرمقدس، احسان مولایی زاده، فرشته زمانی، امید گرشاسبی، آلفرد یعقوب زاده، نرگس رادمان.

لازم به یادآوری است این مسابقه مطابق با متن فراخوان دارای سه برگزیده اول تا سوم می باشد که هر کدام علاوه بر لوح تقدیر و یادمان نمایشگاه معادل ششصدهزار تومان، پانصدهزارتومان و چهارصدهزارتومان و سایر صاحبان اثر به ازای هر قطعه عکس مبلغ پنجاه هزارتومان دریافت خواهند کرد.

این در حالی است که دو تن از راه یافتگان به نمایشگاه دارای مجموعه عکس و سایرین با انتخاب تک عکس به این نمایشگاه راه پیدا کرده اند.
مسابقه عکاسی از سفره های ایرانی اسلامی هر ساله از چهار سفره اسلامی افطاری در ماه رمضان، سفره حسینی در ماه محرم، سفره های ایرانی شب یلدا و هفت سین برگزار می شود.
اطلاعات تکمیلی پیرامون زمان ومحل برگزاری نمایشگاه عکس و همچنین آیین اختتامیه این مسابقه بلافاصله پس از دریافت، منعکس خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست