1. خانه
  2. اخبار
  3. استقبال از حراج عکس‌های سفره‌های افطار به نفع آوارگان پاکستانی

استقبال از حراج عکس‌های سفره‌های افطار به نفع آوارگان پاکستانی

در پی حراج عکس‌های نمایشگاه سفره‌های ایرانی اسلامی به نفع آوارگان پاکستانی، در روزهای اخیر استقبالی قابل‌توجه از این اقدام انسان‌دوستانه صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار تجسمی فارس، دبیر مسابقات فرهنگی هنری سفره‌های ایرانی اسلامی از استقبال علاقه‌مندان به هنر از حراج عکس‌های نمایشگاه سفره‌های ایرانی اسلامی به نفع آوارگان پاکستانی خبر داد.
بنا بر این گزارش، در روزهای اخیر استقبال قابل توجهی از این اقدام انسان‌دوستانه صورت گرفته است.
از آثاری که در این حراج به فروش رسیده می‌توان به آثار «فرامرز عامل بردبار» و «احمد مرادی» با موضوع سفره‌های افطار اشاره کرد.
به گزارش فارس، بخشی از عکس‌های این مسابقه با عنوان عکس سفره‌های افطار به مدت یک هفته در نمایشگاه بین المللی قرآن به نمایش در آمد و مورد استقبال بسیار خوب بازدید کنندگان قرار گرفت. هم‌زمان با این اقدام، دانشجویان ایرانی اسلامی نیز در نمایشگاه اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان پاکستان کردند. همین اتفاق باعث شد دبیرخانه مسابقه تصمیم بگیرد آثار ارائه شده در این نمایشگاه را در نمایشگاهی دیگر حراج کند.
«محمدصالح‌حجت‌الاسلامی» دبیر مسابقات فرهنگی هنری سفره‌های ایرانی اسلامی با اشاره به صحنه های تکان دهنده هجوم مردم گرسنه به سمت بسته‌های اهدایی غذا گفت: هنرمندانی که از سفره‌های زیبای ایرانی عکاسی کرده‌اند به طور حتم از اینکه بتوانند در رفع مشکل بسیار بزرگ در یک کشور مسلمان همسایه چون پاکستان سهمی داشته باشند راضی و خشنود هستند.
حجت‌الاسلامی تعداد عکس‌های موجود در نمایشگاه را ۱۰۸ تابلو در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر و قیمت پایه حراج را یک ملیون و پانصد هزار ریال عنوان کرد و افزود: عقد قرارداد خرید آثار با حضور یک نماینده از طرف دانشجویان ایرانی اسلامی از روز پنج شنبه ۱۱ شهریور آغاز شده و از هر عکس تنها ۳ فریم به فروش خواهد رسید.
این نمایشگاه در حال حاضر در نگارخانه نامی خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی خیابان موسوی شمالی باغ هنرمندان برقرار است و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست