1. خانه
  2. اخبار
  3. استقبال از عکس‌های دیده نشده انقلاب

استقبال از عکس‌های دیده نشده انقلاب

نمایش آثار دیده نشده «میشل ست‌بون» عکاس معروف فرانسوی از انقلاب ایران در حاشیه جشنواره تجسمی فجر با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با افتتاح نخستین جشنواره تجسمی فجر ، ۲۰ قطعه عکس از آثار به نمایش در نیامده این عکاس که در آرشیو سازمان صدا و سیما نگهداری می‌شد، به نمایش عموم درآمد که این آثار از سوی مخاطبان با استقبال روبرو شده است.
به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی نخستین جشنواره تجسمی فجر، گالری یک موزه هنرهای معاصر تهران میزبان آثاری از میشل ستبون عکاس بزرگ فرانسوی است که از ایران و در سال ۱۳۵۷ از انقلاب مردمی ایران گرفته شده است.
میشل ستبون عکاس – خبرنگار فرانسوی است که در آن سال‌ها برای آژانس خبری سیپا عکاسی کرده است. وی در این عکس‌ها احساس مردم در مقابل نیروهای گارد شاهنشاهی و نیز ظلم و ستم و جنایات گارد سلطنتی بر مردم را نشان می‌دهد.
نخستین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش های نقاشی، پوستر، مجسمه‌سازی، کاریکاتور، خوشنویسی با موضوع امید به آینده تا ۱۲ اسفند ماه در موزه هنرهای معاصر تهران، فرهنگسرای نیاوران، خانه هنرمندان ایران و مجموعه فرهنگی و هنری آزادی برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست