1. خانه
  2. اخبار
  3. اولین نمایشگاه آژانس عکس جام گشایش یافت

اولین نمایشگاه آژانس عکس جام گشایش یافت


خبرگزاری فارس: اولین نمایشگاه آژانس عکس جام، با عنوان «نگاه کن» در نگارخانه خیال نو موسسه صبا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا، اولین نمایشگاه آژانس عکس جام، با عنوان «نگاه کن» با بیش از ۱۰۰ قطعه عکس روز گذشته با حضور هادی سعیدی کیاسری، معاون هنری و امور بین‌الملل فرهنگستان هنر، مسعود ناصری سرپرست موسسه فرهنگی هنری صبا و عکاسان و علاقه مندان در صبا افتتاح شد.
در این نمایشگاه ۱۷ مجموعه عکس از ۱۵ عکاس جوان این آژانس برپا شده است که موضوع آثارشان عمدتاً مستند اجتماعی و داستانی است.
در این نمایشگاه عکس‌هایی از حمید صادقی، حامد خورشیدی، محمدرضا سلطانی، فرزانه خادمیان، آرزو بیات، حسین بهارلو، منصوره معتمدی، نرگس تنک بریس، حامد کریم‌‌زاده، آذین زنجانی، ولی محسنی، وحید قاسمی زرنوشه، فرشید تیغه‌ساز، سهراب سردشتی، قادر عاقلی به نمایش گذاشته شده است.
عکس‌های این نمایشگاه شامل مجموعه‌های «گل مالان»، «گردی است مانده بر رخم از رهگذار عمر»، «تراکتور»، «صید»، «پیست اسکی توچال»، «آغاز یک پایان»، «آب»، «کفتربازی»، «معدن ذغال سنگ»، «پارکور»، «جایی برای بازی» و «چاه ویل» است که عموماً عکس‌های مستند از مناطق مختلف ایران هستند.
علی آقاربیع، مدیر آژانس عکس جام درباره این نمایشگاه گفت: آژانس عکس جام از مرداد پارسال فعالیتش را آغاز کرده است و اولین نمایشگاه این آژانس اکنون در نگارخانه خیال نو موسسه صبا برپا شده است.
آقاربیع با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در صبا گفت: این نمایشگاه را در موسسه صبا به خوبی برپا کردیم و امیدواریم آژانس عکس جام از این به بعد هر ۶ ماه یک بار بتواند یک نمایشگاه پربار و خوب برگزار کند.
وحید قاسمی زرنوشه، یکی از عکاسانی که مجموعه «گل مالان» را در نمایشگاه دارد، درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس جام در موسسه صبا یکی از متفاوت‌ترین نمایشگاه‌های عکس نسبت به نمایشگاه‌های دیگر است که مستند اجتماعی کار می‌کنند. مجموعه کارهای مستند این نمایشگاه با توجه به موضوعاتی که انتخاب شده، نمایشگاه خوبی را رقم زده است. همچنین نوع نگاه متفاوت عکاسان به مقوله‌های اجتماعی در این نمایشگاه جالب است.
این نمایشگاه تا ۱۱ خرداد همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به آدرس خیابان ولی عصر، خیابان طالقانی غربی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
انتهای پیام/ا

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست