1. خانه
  2. اخبار
  3. اکسپو عکس جانبازان در فرهنگسرای نیاوران بدون فروش پایان یافت

اکسپو عکس جانبازان در فرهنگسرای نیاوران بدون فروش پایان یافت

نمایشگاهی که از آثار هنری تنی چند از جانبازان در محل فرهنگسرای نیاوران برگزار شده بود، بدون هیچگونه فروشی از عکس ها و آثار ارایه شده، با حضور مسئولین برگزاری و تقدیر از هنرمندان این نمایشگاه به پایان رسید.

در ابتدای این مراسم دکتر مومنین معاونت فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران ضمن تعریف از جایگاه هنر و تمجید از نقش هنرمند در ارایه آثار قدسی، به ذکر نکاتی در خصوص ارتباط هنر و فرهیختگی و تاثیر روحیه مقاومت و ایستادگی در خلق آثار ماندگار پرداخت و در انتهای صحبت خود از تمامی صاحبان اثر در این اکسپو با ذکر نام این هنرمندان قدردانی و تشکر کرد.
  عباس حاجی پور آرانی دبیر انجمن عکاسان شاهد و ایثارگر و  همچنین دبیر این اکسپو نیز در سخنانی کوتاه اظهار داشت:

این نمایشگاه به صورت اکسپو پس از سی سال در بنیاد شهید برگزار می شود ولی فروش آثار به دلایلی از جمله اولین تجربه برگزاری این اکسپو مورد رضایت نبوده است. 

دبیر برگزاری اولین اکسپو عکس و آثار جانبازان، برگزاری این نمایشگاه را مرهون همکاری هنرمندان با ایشان دانست و ابراز امیدواری کرد تا اینگونه نمایشگاه ها در آینده با کیفیت بهتر و با حمایتی بیشتر برگزار گردد تا از ابتدای برنامه تا انتها با استقبال مناسب تری مواجه شود.

حاجی پور در انتهای صحبت های خود با لحنی صمیمانه و ساده به اکسپوهای برگزار شده اشاره کرد و گفت:
عکس و  آثار ارایه شده در این فرهنگسرا که یکی از بهترین موقعیت های هنری مناسب را در ارایه آثار هنرمندان دارا است به نمایش گذاشته شد ولی بخش شاهد و ایثارگر بخشی است که وقتی به آن می رسیم با بی مهری ها یی مواجه می شویم که حتی از خود بدنه آغاز می شود و البته که اینجا جای گله گذاری نیست ولی باید به این نکات دقت کرد.

عباس حاجی پور آرانی که تمام سعی خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه به کار گرفت با تشویق صمیمانه حاضرین، صحبت های خود را به انتها رساند و صحنه را ترک کرد.

در انتهای برنامه از هنرمندان سایر رشته ها تقدیر شد و در بخش عکس از احمد ناطقی جانباز ۵۰ درصد از تهران، رضا برجی جانباز۴۵ درصد از تهران، حسین شیرزادی جانباز ۵۰ درصد از اصفهان و داوود عامری جانباز ۵۰ درصد از استان گلستان تقدیر به عمل آمد.

این نمایشگاه با حمایت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران و با همت مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر از روز شنبه ۲۲ خردادماه جاری برگزار شده و شامل آثاری از عکاسی، نقاشی، معرق فیروزه، مشبک، خوشنویسی، صنایع دستی، تذهیب، معرق کاشی و قلم زنی و … بود که تمامی آثار از هنرمندانی بود که به افتخار جانبازی نائل آمده بودند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست