1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اینستالیشن فتوگرافی «کیمیای تاریخ» در ساری

اینستالیشن فتوگرافی «کیمیای تاریخ» در ساری

نمایشگاه انفرادی از آثار فتواینستالیشن حسین بهرامی ولشکلایی با عنوان: « کیمیای تاریخ » عصر روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه جاری در نگارخانه حوزه هنری استان مازندران گشایش می یابد.

کیمیای تاریخ حسین بهرامی در ساریبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این نمایشگاه به سبک فتواینستالیشن اجرا می شود و با توجه به استیتمنت آن ، فلسفه انتخاب چنین عنوان و شیوه ی ارائه ، ریشه در روزهای دهه فجر دارد. روزهایی که افتتاحیه این نمایشگاه نیز در آن قرار دارد.

با توجه به نام انتخاب شده ، این عکاس ، در صدد آن برآمده تا دو دوره ی تاریخی را نشان دهد (نمایش دوران قبل از انقلاب و دوران طلایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ).

شایان ذکر است این دو زمان نیز با استفاده از موسیقی مناسب که هر کدام نمادی از این دو دوره ی تاریخی است ، از هم تفکیک می شوند.

در ادامه ، بیننده با عبور از این دو دوره به انتهای نمایشگاه می رسد که ویدئویی از پیشرفت کامل و توانایی های کشور ایران در مبارزه با کشورهای استکباری و در نهایت نابودی اسرائیل جهانخوار به نمایش در می آید.
حسین بهرامی ولشکلایی از عکاسان جوان و فعال مازنی است که  فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ در عرصه عکاسی آغاز نموده و به صورت حرفه ای دنبال می نماید، به گونه ای که ایشان هم اکنون ، دانشجوی رشته ی عکاسی در مقطع کارشناسی ارشد می باشند.

افتتاحیه نمایشگاه عکس و آثار کیمیای تاریخ ، ساعت ۴ عصر روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ در گالری حوزه هنری استان مازندران است و دیدار از آن تا پایان روز جمعه ۲۲ بهمن ماه ممکن است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« حسن جوهرچی » درگذشت
پسین
معرفی کتاب « انگاره ی سخن گو » کیهان ولی نژاد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست