1. خانه
  2. اخبار
  3. بانوی هنرمند در گفتگو با خبرگزاری زنان : اعتماد به نفس مهم ترین عامل موفقیت است

بانوی هنرمند در گفتگو با خبرگزاری زنان : اعتماد به نفس مهم ترین عامل موفقیت است

خبرگزاری بین المللی زنان ایران : رتبه اول خط شکسته دبیران هنر استان تهران فرحناز محمدی یکتا ، بانوی هنرمندی است که با وجود وظایف مادری و همسری حضور فعالی در عرصه هنر داشته و به تدریس نیز می پردازد .

 

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری زنان ایران ، محمدی که نمایشگاه آثار هنری خود در قالب نقاشی و نقاشی خط را در نگارخانه اندیشه برپا کرده است، در گفتگو با خبرنگار ایونا گفت: پانزده سال پیش وارد انجمن خوشنویسان شده و بعد از ۴ سال دوره ممتاز را تمام کردم، بعد از آن ۱۰ سال ممتد زیر نظر استادان درجه یک به فعالیت پرداخته تا به مرحله فوق ممتاز برسم و بعد از این نیز هم یک دوره در دانشگاه تهران نقاشی خط را آموختم .

 

محمدی در خصوص فعالیت هنری و زندگی شخصی اش گفت: این طور فعالیت های هنری خللی در زندگی شخصی ام به عنوان همسر و مادر وارد نکرد و حتی نتایج مثبتی داشت و علاقه به هنر در دختر و پسرم نیز وجود دارد، دخترم در زمینه نقاشی و مینیاتور، و پسرم در زمینه موسیقی فعالیت می کند .

 

وی در خصوص فعالیت های هنری توسط زنان خاطرنشان کرد: اگر از نقطه نظر هنری به مسائل نگاه کنیم در این خصوص تفاوتی بین زنان و مردان وجود ندارد .

 

رتبه اول خط شکسته دبیران هنر استان تهران افزود: به عنوان مثال همسر من نیز به نقاشی می پردازد، با این حال برخی از آثاری که من با ابعاد بزرگ انجام داده ام را در بین کارهای خود ندارد. من حتی کارهای تخصصی و حرفه ای مثل بوم کردن آثارم را نیز خودم انجام می دهم، در این خصوص هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت اگر زنان اعتماد به نفس داشته باشند .

 

وی با بیان این مطلب که دفاع جدی همسران و حمایت از نظر روحی از مهم ترین عوامل اعتماد به نفس در زنان است، در خصوص نمایشگاه های خارج از کشور خود گفت: در هفته فرهنگی ایران در کرواسی ۳۰ اثر نقاشی در مرکز فرهنگی اسلامی کرواسی و گروه مذهبی و مسلمان آن ها به نمایش درآمد و کارگاه آموزشی نیز برگزار شد همچنین نمایشگاهی از آثارم نیز در روسیه برگزار شد که بدون حضور خودم بود .

 

مدرس فرهنگسرای ملل در خاتمه از دیگر فعالیت های خود نام برده و عنوان داشت: در مدارس راهنمایی و دبیرستان خوشنویسی تدریس می کنم و جزواتی برای خط تحریری تمام پایه ها تدوین کرده ام، سال گذشته نیز دانش آموزانم رتبه دوم جهانی نقاشی خط در فرانسه را به دست آوردند .

 

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه فرحناز محمدی یکتا با عنوان «نوید بهار» می توانند تا فردا از ساعت ۹ تا ۲۰ به نگارخانه اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان هلال احمر، فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند .

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست