1. خانه
  2. اخبار
  3. با فروش بیش از ۱۲ اثر در اولین روز اولین نمایشگاه انفرادی عکس‌های نیکی کریمی افتتاح شد

با فروش بیش از ۱۲ اثر در اولین روز اولین نمایشگاه انفرادی عکس‌های نیکی کریمی افتتاح شد

اولین نمایشگاه عکس‌های انفرادی «نیکی کریمی» روز گذشته – ۸ آبان ماه – باحضور جمعی از هنرمندان و مردم در گالری «گلستان» افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دیروز گالری گلستان مملو از جمعیتی بود که برای دیدن هنرمندی آمده بودند که همواره او را در قاب دوربین و سالن‌های سینما دیده بودند، اما این بار کریمی عکس‌های خودش را آورده بود؛ عکس‌هایی سیاه و سفید که از مردم و طبیعت ایران گرفته بود.

نیکی کریمی که سال گذشته با دو عکس طبیعت در اکسپوی عکس موسسه صبا حضور پیدا کرده بود، این بار ماحصل سال‌ها عکاسی خود را در یک مجموعه گزیده ۳۰ تایی که ترکیبی از طبیعت سیاه و سفید ایران است، جمع کرده و در گالری گلستان به نمایش گذاشته است.

خودش می‌گوید: «در تمام این سال‌ها سبک‌های مختلف عکاسی همچون پرتره و… را تجربه کرده‌ام، ولی علاقه‌ام به طبیعت است و این بار سعی کردم بر این موضوع تمرکز بکنم. در هر مسافرتی که می‌روم، دوربین همراهم است و علاقه‌ دارم، دائم عکاسی کنم. مثلا عکس‌هایی که سال گذشته در اکسپو صبا به نمایش درآمد، دو تا عکسی بود که از یک دریاچه‌ در سوئد گرفته بودم.»

او معتقد است که عکاسی طبیعت برایش آرامش‌بخش است و می‌گوید:« وقتی فردی نمایشگاه عکسی با محوریت طبیعت برگزار می‌کند، هر لذتی که عکاس از طبیعت برده است، مخاطبش را هم در آن سهیم می‌کند.»

نیکی کریمی در این نمایشگاه ۲۸ عکس با قیمت‌هایی ۵۰۰ هزار تومانی و دو عکس با قیمت یک میلیون تومانی برای نمایش و فروش در سه نسخه ارائه کرده است و در نخستین روز از نمایشگاه بیش از ۱۲ اثر از این مجموعه توسط هنرمندان و تهیه‌کنندگان خریداری شده است.

به گفته لیلی گلستان فردی نیز پیشنهاد خریداری کل مجموعه را روز گذشته مطرح کرده است که هنوز به قطعیت نرسیده است.

گلستان با اشاره به استقبال مردم و دوستداران نیکی کریمی در افتتاحیه روز گذشته،گفت: در کنار تمام هنرمندان و دوستانی که به دیدن نمایشگاه آمده بودند، حضور مرم غیر قابل باور بود که نشان از علاقه آنها به نیکی کریمی دارد.

او ادامه داد: مردم زیادی هر روز از شهرستان‌ها تماس می‌گیرند و برنامه‌ی گالری را می‌پرسند تا برای دیدن این نمایشگاه به گالری گلستان سری بزنند و این استقبال خیلی جذاب است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست