1. خانه
  2. اخبار
  3. با هدف آزادی عمل برای عکاسی، کارت‌های‌ حافظه‌ی فلش سان دیسک معرفی شدند

با هدف آزادی عمل برای عکاسی، کارت‌های‌ حافظه‌ی فلش سان دیسک معرفی شدند



سرویس: جامعه اطلاعاتی -فناوری اطلاعات

با هدف دادن آزادی بیش‌تر به علاقه‌مندان عکاسی برای گرفتن عکس‌های بیش‌تر، شرکت سان دیسک ظرفیت و سرعت محصولات کارت حافظه‌ی SDH خود را افزایش داده و محصولات جدیدش را معرفی کرد.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارت‌های حافظه‌ی SDHC جدید سان دیسک که برای کم کوردرها و دوربین‌های دیجیتالی بسیار ایده‌آل هستند، سرعت خواندن و نوشتن ۱۵ مگابایت بر ثانیه را دارند که از سرعت خواندن ۱۰ مگابایت بر ثانیه و ۹ مگابایت بر ثانیه مدل‌های قبلی محصولات این شرکت بیش‌تر است.

کارت حافظه‌ی SDHC با ظرفیت ۳۲ گیگابایت، برترین ظرفیت صنعت و بالاترین ظرفیت کارت حافظه‌ی فلش است که از سوی سان دیسک تولید شده و قادر به ذخیره بیش از هشت هزار عکس کیفیت بالا یا ذخیره تا ۴۰ ساعت ویدیو است.

دستگاه خواندن کارت حافظه‌ی Micro Mate USB 2.0 Reader که ۲۰ دلار قیمت دارد به همراه کارت‌های ۳۲ و ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده در کارت حافظه‌ی دستگاه خود را منتقل کنند.

کارت حافظه‌ی هشت گیگابایتی سان دیسک، هر دو امکان SD و USB در یک کارت را عرضه می‌کند و با فن‌آوری انحصاری Hing Lock سان دیسک ساخته شده و می‌تواند به پورت USB در هر رایانه‌ای متصل شود. این ویژگی‌ نیاز به حمل کابل یا دستگاه خواندن کارت برای انتقال عکس‌ها و ویدیوها از دوربین را برطرف می‌کند.

کارت‌های حافظه‌ی ۱۶ و ۸ گیگابایتی سان دیسک تا ماه مارس و کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی تا ماه آوریل در سراسر جهان عرضه می‌شوند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست