1. خانه
  2. اخبار
  3. بخش‌های مختلف دومین آرت اکسپو تهران اعلام شد

بخش‌های مختلف دومین آرت اکسپو تهران اعلام شد

بخش‌های مختلف دومین نمایشگاه بزرگ آثار هنری تهران (آرت اکسپو) مشخص شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر عبدالحسینی دبیر آرت اکسپو با اعلام این خبر افزود: دومین نمایشگاه بزرگ آثار هنری تهران دارای سه بخش نگارخانه داران، هنرمندان و کارگاه عملی است.
وی درباره این سه بخش توضیح داد: در بخش نگارخانه داران به منظور آشنایی با نگارخانه های مطرح و موثر در عرصه هنرهای تجسمی، به هر نگارخانه متقاضی غرفه‌ای با مساحت معین واگذار می‌شود تا آثار هنری خود را ارائه کنند. در بخش هنرمندان برای نقاشانی که تمایل دارند به طور مستقل در نمایشگاه شرکت کنند، غرفه‌ای به نام مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی اختصاص می‌یابد تا آنها آثارشان را در فضایی مستقل عرضه کنند. همزمان با برپایی نمایشگاه نیز کارگاه عملی (ورک شاپ) برگزار خواهد شد و آثاری که در این کارگاه خلق می‌شود، برای ارائه به متقاضیان در اختیار مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی قرار می‌گیرد.
عبدالحسینی در پایان اظهار داشت : علاوه بر بخش‌های یاد شده، طی برگزاری آرت اکسپو، همایش علمی نمایشگاه شامل سخنرانی‌ها،نشست‌ها و میزگردهای تخصصی با موضوع اقتصاد هنرهای تجسمی برگزار می‌شود که مجموع آنها نیز در قالب کتاب نمایشگاه منتشر خواهد شد.
دومین نمایشگاه بزرگ آثار هنری تهران (آرت اکسپو) نیمه آذر ماه تا نیمه دی ماه در تالار وحدت برگزار می شود.
دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بنیاد رودکی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی ، برگزار کننده این رویداد هنری هستند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست