1. خانه
  2. اخبار
  3. برای اولین بار در کشور راه اندازی شد؛کلوپ عکاسی برای شناسایی استعدادهای جواناولین کلوپ مجهز به استودیوی عکسبرداری و چاپ عکس به منظور پشتیبانی ازاستعدادهای جوان در تهران راه اندازی و آغاز به کار کرد.

برای اولین بار در کشور راه اندازی شد؛کلوپ عکاسی برای شناسایی استعدادهای جواناولین کلوپ مجهز به استودیوی عکسبرداری و چاپ عکس به منظور پشتیبانی ازاستعدادهای جوان در تهران راه اندازی و آغاز به کار کرد.

اولین کلوپ مجهز به استودیوی عکسبرداری و چاپ عکس به منظور پشتیبانی ازاستعدادهای جوان در تهران راه اندازی و آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگارموج، مهمترین هدف از راه اندازی E-club کمک به دانشجویان و هنرآموزان عکاسی برای انجام پروژه های عکاسی از عکس برداری تا چاپ و لمنت است.
آرمان جاویدان مدیر دفتر نمایندگی المپوس در ایران، در مراسم افتتاح این کلوپ گفت: این مکان فرهنگی از سوی شرکت نیکسان آسیا و با همکاری المپوس ژاپن راه اندازی شده است.
وی اظهار داشت: کلوپ عکاسی المپوس با تکیه بر تکنولوژی دیجیتال و قرار دادن تجهیزات کامل یک استودیوی عکاسی دیجیتال، زمینه را برای کشف و بروز استعدادهای علاقمند به عکاسی فراهم آورده است.
به گفته جاویدان؛ E-Club مجهز به دوربین ها و لنزهای دیجیتالی، ست نورپردازی با سیستم پانتوگراف سقفی و ابزار جانبی و … است و در دو بخش پرازش و چاپ به جدیدترین تجهیزات مجهز می باشد.
مدیرعامل نیکسان آسیا تصریح کرد: دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقمند برای حضور در این کلوپ از تخفیف هایی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد برخورار خواهند بود.
وی با بیان اینکه حدود ۳۵۰ میلون ریال برای راه اندازی این واحد فرهنگی به غیر از مکان آن هزینه شده است، اضافه کرد: در این کلوپ مدرکی داده نمی شود بلکه فقط برای ارائه آموزش های تکمیلی به علاقمندان راه اندازی شده است.
مدیر دفتر نمایندگی المپوس در ایران از دو سال برنامه ریزی و فعالیت برای راه اندازی این کلوپ در تهران و ایران خبر داد.
وی دورنمای این کلوپ را برگزاری تورهای عکاسی کوتاه مدت، مسابقات و جشنواره های عکاسی و دیگر فعالیت های فرهنگی دانست که تمام علاقمندان برای استفاده از خدمات E-Club باید ابتدا به عضویت رایگان این مجموعه در آیند.
جاویدان سهم بازار دوربین های عکاسی المپوس در ایران را ۲۰ درصد اعلام کرد و گفت: ۵۰ درصد محصولات و تجهیزات المپوس در ژاپن و مابقی در کشورهای اندونزی، مالزی و فیلیپین تولید می شود.
مدیرعامل نیکسان آسیا در پاسخ به اینکه "آیا ژاپنی ها برنامه ای برای راه اندازی خط تولید دوربین در ایران دارند؟" گفت: تکنولوژی و میزان مصرف دوربین عکاسی در ایران آن قدر نیست که برای ژاپنی ها و شرکت المپوس توجیه اقتصادی ایجاد خط تولید، وجود داشته باشد.
یادآور می شود که E-CLUB در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، خیابان بیستون، بین ۱۶ و ۱۸ پلاک ۷۸ واقع شده است.

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست