1. خانه
  2. اخبار
  3. بررسی عکس انقلاب و برگزاری نمایشگاه‌ “تصویر آزادی”

بررسی عکس انقلاب و برگزاری نمایشگاه‌ “تصویر آزادی”

نشست بررسی ویژگی‌های عکس انقلاب با حضور بایرامی، فرنود و کاوه و همچنین نمایشگاه عکس «تصویر آزادی» برگزار می‌شود.

به گزارش حیات به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تفکر، این برنامه در قالب ویژه برنامه‌های فرهنگسرا به مناسبت دهه فجر تحت عنوان جشن ۳۰ سال حماسه، در نگارخانه معرفت برگزار می‌شود.
همچنین نمایشگاه عکس «تصویر آزادی» در این نگارخانه از دهم تا بیست و دوم بهمن میزبان علاقمندان است.
در این نمایشگاه گزیده‌ترین عکس‌های مهدی شاه حسینی و علی حریه طی یک دهه عکاسی از حرکت‌های انقلابی اقشار مختلف مردم در تظاهرات ۲۲ بهمن برای تحقق آزادی، به نمایش درمی‌آید.
کارگاه نقد و بررسی عکس انقلاب نیز با حضور سه عکاس پیش‌کسوت انقلاب، جمشید بایرامی، محمد فرنود و علی کاوه روز ۱۷ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در نگارخانه معرفت میزبان علاقمندان است.
جمشید بایرامی متولد ۱۳۴۰ عکاسی حرفه‌ای را به طور جدی با انقلاب اسلامی و حوادث آن آغاز کرد و در دوران دفاع مقدس در کار خود به بلوغ رسید. او پس از قریب به چهار دهه عکاسی حرفه‌ای، هم‌چنان به عنوان یکی از سرشناس‌ترین عکاسان ایرانی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی ارایه اثر می‌کند.
محمد فرنود متولد ۱۳۳۶ کار خود را با مطبوعات از سال ۱۳۵۳ آغاز کرد و طی ۳۵ سال کار حرفه‌ای، چندین نمایشگاه با مضامین مختلف در داخل و خارج از کشور برپا کرده است.
تهیه گزارش‌های تصویری از کشورهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی، عربی، آفریقایی و آسیای میانه و انعکاس آنها در مطبوعات داخلی و بین‌المللی، چاپ آثار در بیش از ۶۰ جلد کتاب عکاسی داخلی و خارجی – چاپ عکس‌های برگزیده خبری سال توسط مطبوعات و کتابهای معتبر جهان – برنده دیپلم ویژه هیئت داوران بین‌المللی در نمایشگاه و مسابقات جهانی عکاس خبری world press و چاپ ویژه‌نامه اختصاصی پیرامون واقعه بم در مطبوعات داخلی – داوری مسابقات مختلف عکاسی از سال ۵۸ تاکنون و تدریس رشته عکاسی مطبوعاتی از جمله فعالیت‌های در کارنامه حرفه‌ای فرنود است.
علی کاوه متولد ۱۳۲۵ نیز از ۸ سالگی عکاسی را شروع کرد. عکاسی در بیش از ۲۰ روزنامه و نشریه، برنده دو دیپلم جنگ در طی ۴ سال عکاسی در ۸ سال دفاع مقدس، عکاسی بیش از ۴۰ مسابقه بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک ورزشی و کسب بیش از ۱۰ عنوان جایزه داخلی و بین‌المللی از شاخص‌ترین فعالیت‌های او در عرصه عکاسی است.
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی: شهر زیبا، شهران، پایین‌تر از فلکه دوم – ابتدای زیرگذر شهران – فرهنگسرای تفکر مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۳۰۴۹۷۹- ۴۴۳۳۲۶۳۶ تماس بگیرند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست