1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزاری نشست های هفتگی نقد و بررسی آثار عکاسی

برگزاری نشست های هفتگی نقد و بررسی آثار عکاسی

سلسله نشست های هفتگی نقد و بررسی از روز هفتم اسفندماه سال جاری با همکاری دپارتمانهای گرافیک و عکاسی و کانون فرهنگی هنرجویان مجتمع آموزشی کیش مهر برگزار خواهد شد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از مدیر واحد امور فرهنگی، این نشستها که به صورت رایگان برگزار می شود، شامل دو نشست هفتگی « نقد و بررسی آثار گرافیک » و « نقد و بررسی آثار عکاسی » می شود که با حضور اساتید مدعو برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست های هفتگی نقد و بررسی آثار عکاسی هدف از برگزاری این نشستها، فراهم سازی بستری برای ارتقاء سطح سواد بصری هنرجویان و علاقمندان از طریق نقد و گفتمان و نیز تشکیل یک تیم منسجم برای انجام فعالیت های فرهنگی هنری نظیر برگزاری نمایشگاه گروهی، چاپ کتاب مجموعه آثار و… است.

طی این مجموعه نشست‌ها، شرکت کنندگان آثار خود را در معرض نقد و بررسی اساتید و سایر شرکت کنندگان می گذارند و بخشی از این جلسات نیز به تحلیل و بررسی آثار شاخص هنرمندان هر حوزه می پردازد.

نخستین نشست نقد و بررسی آثار عکاسی روز یکشنبه ۷ اسفندماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل این کانون با حضور علاقه مندان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است ثبت نام و شرکت در این نشستها برای تمامی علاقه مندان آزاد بوده و متقاضیان به شرکت در این مجموعه جلسات می بایست ابتدا به شکل حضوری و یا اینترنتی ثبت نام نمایند.
برای ثبت نام می توانید به صفحه نشست‌های هفتگی نقد و بررسی این کانون مراجعه  و یا با شماره  42836 تماس بگیرید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست