1. خانه
  2. اخبار
  3. برپایی کارگاه آموزشی تصویرسازی در مترو

برپایی کارگاه آموزشی تصویرسازی در مترو

یک طراح گرافیک کارگاه آموزشی تصویرسازی را در مترو برگزار می‌کند.

 

«فرزاد ادیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، از برپایی کارگاه آموزشی تصویرسازی در نگارخانه متروی شهید بهشتی از ۲۵ مرداد ماه خبر داد و در این زمینه گفت: دانشجویان سال آخر رشته نقاشی و گرافیک و فارغ‌التحصیلان این دو رشته می‌توانند آثارشان را برای شرکت در این کارگاه آموزشی ارسال کنند که پس از داوری از میان متقاضیان بین ۱۵ تا ۲۰ نفر برای شرکت در این کارگاه آموزشی انتخاب خواهند شد.
این طراح گرافیک در ادامه گفت: پذیرفته‌شدگان در این کارگاه آموزشی طی دو روز عکاسی خواهند کرد و طی دو روز بعدی هم به تصویرسازی می‌پردازند.
وی درباره موضوع این کارگاه آموزشی توضیح داد: این کارگاه آموزشی با موضوع زندگی شهری و از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و قرار است آثار برتر در نگارخانه‌ مترو هفت تیر به نمایش گذاشته شود.
ادیبی همچنین از احتمال استفاده این آثار در قالب بیل‌بردها در معابر عمومی شهر تهران خبر داد وگفت: علاوه بر این قرار است کتابچه‌ای از آثاری که در جریان این کارگاه آموزشی خلق می‌شود، تهیه شود.
کارگاه تصویرسازی فرزاد ادیبی از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه در نگارخانه مترو شهید بهشتی برپا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه لازم است حد اکثر پنج نسخه از نمونه آثار خود را به همراه فرم مربوطه، حداکثر تا تاریخ ۲۰ مرداد به دبیرخانه نمایشگاه واقع در ضلع جنوبی میدان هفتم تیر، داخل ایستگاه مترو، خانه فرهنگ مترو ارسال کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست