1. خانه
  2. اخبار
  3. برپایی کارگاه تخصصی عکاسی در حوزه هنری تهران

برپایی کارگاه تخصصی عکاسی در حوزه هنری تهران

نخستین کارگاه از سلسله کارگاه‌های تخصصی آموزشی هنر در رشته عکاسی با حضور اساتید برجسته این هنر در حوزه هنری استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی حوزه هنری استان تهران اعلام کرد، کیوان کهریزی مسئول واحد تجسمی این مرکز ضمن اعلام این خبر افزود: در این کارگاه تخصصی که داریوش محمدخانی دبیر اجرایی آن است اساتیدی چون احمد نادعلیان، مجتبی آقایی، اسماعیل عباسی، محمد فرنود، حمید سوری و نادر داودی به بیان تجربیات و ارائه دیدگاه‌های خود درباره عکاسی می‌پردازند.

در نخستین کارگاه تخصصی آموزش عکاسی علاوه بر میزگرد "نقش عکاسی در تحولات اجتماعی سه دهه اخیر ایران"، عکاسی معاصر جهان در دو دهه اخیر و عکاسی در هنرهای جدید به صورت عملی تدریس می‌شود. این برنامه از ۱۵ مردادماه در نگارخانه اتفاق حوزه هنری استان تهران برگزار می‌شود و با کارگاه یکروزه عکاسی و هنرهای جدید در منطقه پلور و تنگه تاریوم زیر نظر نادعلیان به کار خود پایان می‌دهد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت نام در این کارگاه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان تهران به نشانی www.artehran.ir مراجعه و یا با شماره ۳-۸۸۷۳۶۳۹۱ تماس بگیرند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست