1. خانه
  2. اخبار
  3. همایش تخصصی عکس در حوزه هنری مازندران برگزار شد

همایش تخصصی عکس در حوزه هنری مازندران برگزار شد

همایش تخصصی عکس با حضور اساتید و عکاسان برجسته کشور در حوزه هنری استان مازندران برگزار شد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران، در این همایش دو روزه که ۲۸ و ۲۹ مهرماه برگزار گردید، عکاسانی چون: امیرعلی جوادیان، داریوش محمدخانی، افشین بختیار، جاسم غضبانپور، بهزاد فیروزی، بهزاد ترکی زاده و مهدی فلاخویی نژاد و مهناز شفیعی، مرضیه ایوتین با همراهی عکاسانی از استان مازندران: میرصفی اندیکلایی، مهدی معصومی گرجی، محسن غلامی، محمد رضایی، بهنام صدیقی، حسام صداقتی، علی اسماعیل زاده کنعانی، منصور معصومی، زهرا ناظری، سیده زهرا عابدی، نرجس خاتون اندرواژ، معصومه زلیکانی حضور داشتند.

همایش تخصصی عکس در حوزه هنری مازندران برگزار شد

مهدی معصومی گرجی دبیر این همایش گفت: این همایش با دو رویکرد تولیدی و آموزشی برگزار شده است.

رویکرد تولیدی آن که شامل برگزاری سفر تخصصی عکس به بندر امیرآباد و تالاب میانکاله بود، عکس های تهیه شده در این سفر در قالب کتاب و نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

رویکرد آموزشی این همایش، کارگاه آموزشی با موضوعات عکاسی صنعتی، تبلیغاتی و عکاسی مستند خلاق، شیوه جدید عکاسی به نام HDR برپا گردید.

وی اهداف برپایی این همایش را توسعه هنر عکاسی، ایجاد انگیزه و علاقه مندی جوانان، بالا بردن سطح سواد بصری، تولید آثار فاخر، معرفی و شناسایی جوانان و هنرمندان خلاق و معرفی اساتید و تجلیل از آنها بر شمرد و گفت: :علاقه مندان می توانند جهت حضور در این نشست های تخصصی و فعالیت در واحد هنرهای تصویری این مرکز به نشانی: ساری، میدان امام، بلوار دانشگاه مراجعه نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست