1. خانه
  2. اخبار
  3. برپایی نمایشگاه عکس «یخ» و رونمایی از کتاب «عکاسی معاصر ایران»

برپایی نمایشگاه عکس «یخ» و رونمایی از کتاب «عکاسی معاصر ایران»

خبرگزاری فارس: دهمین سالگرد تأسیس گالری راه ابریشم، با برپایی نمایشگاه عکس «یخ» و رونمایی از کتاب «عکاسی معاصر ایران» جشن گرفته می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: برپایی نمایشگاه عکس «یخ» و رونمایی از کتاب «عکاسی معاصر ایران»

به گزارش خبرگزاری فارس، آناهیتا قبائیان ،مدیر گالری راه ابریشم که به تازگی با هفت عکاس ایرانی در پاریس فوتو ، مهمترین رویداد عکاسی دنیا، حضور داشته ، در بازگشت به تهران با اعلام خبر فوق گفت : «همزمان با دهمین سالگرد فعالیت گالری راه ابریشم برای چهارمین بار در پاریس فوتو حاضر بودیم و کتاب «عکاسی معاصر ایران » را با همکاری انتشارات لوکو به زبان فرانسه در پاریس منتشر کردیم. »
وی اعلام کرد : «به همین مناسبت روز جمعه ۲۵ آذر ماه در گالری راه ابریشم از شش عکاس برجسته نمایشگاه عکسی با عنوان «یخ» برپا خواهیم کرد و در کنار آن از کتاب «عکاسی معاصر ایران » در تهران نیز رونمایی می کنیم ».
وی گفت : « در نمایشگاه عکس «یخ» آثاری از یحیی دهقان‌پور ، رامیار منوچهرزاده ، مهران مهاجر، علی ناجیان ،مهرداد نجم‌آبادی و حامد یغمائیان به نمایش در می‌آید که زاویه نگاه و تعریف هر یک از این هنرمندان عزیز از مفهوم «یخ» را ارائه می‌کند .
قبائیان درباره کتاب «عکاسی معاصر ایران» پیش از رونمایی آن در تهران ، تنها به این جمله بسنده کرد که «در این کتاب ۱۹۱ صفحه ای تلاش شده است عکاسی معاصر ایران کاملا بی طرفانه معرفی و ارزیابی شود . زبان فرانسوی این کتاب و نیز مقالات و نوشتارهای تحلیلی که از نویسندگان مجرب خارجی و ایرانی که در آن انتشار یافته ،این کتاب را به عنوان مرجعی برای شناخت رویکردهای نوین در عکاسی ایران ارتقاءداده است . »
نمایشگاه عکس «یخ» پس از افتتاح در عصر جمعه ۲۵ آذر تا ۱۲ دی در گالری راه ابریشم دایر خواهد بود  و علاقه‌مندان می توانند از این آثار ۳ تا ۷ بعد از ظهر  دیدن کنند.
 انتهای پیام/

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست