1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزاری بخش ویژه نگاه نو در جشنواره‌ی فیلم مقاومت،انقلاب و دفاع مقدس

برگزاری بخش ویژه نگاه نو در جشنواره‌ی فیلم مقاومت،انقلاب و دفاع مقدس

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع‌مقدس همزمان با برگزاری این رویداد بین‌المللی بخش ویژه"نگاه نو" برگزار می‌نماید.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالستار کاکائی، مدیر بخش نگاه‌نو جشنواره فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع‌مقدس در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: این بخش به مسابقه فیلم‌های ۳۱۳ ثانیه‌ای فیلمسازان و سینماگران کشور اختصاص دارد.

 

وی ادامه داد: پیش‌بینی بخش"نگاه‌نو" در ساختار جشنواره فیلم دفاع‌مقدس در راستای تعامل و تبادل افکار و اندیشه‌های فیلمسازان و کشف استعدادهای جوان کشور صورت گرفته است.

 

مدیر بخش نگاه‌نو جشنواره فیلم دفاع‌مقدس با بیان اینکه موضوعات فیلم‌های این بخش را تشکیل می‌دهد خاطر نشان ساخت: مهلت ارسال آثار برای این بخش پنجم مرداد ماه آینده مصادف با ولادت حضرت ولی‌عصر(ع) می‌باشد.

 

وی خبر داد: پنج عنوان برتر و یک جایزه ویژه به آثار برتر این بخش اختصاص می‌یابد.

 

کاکائی مقررات شرکت در بخش نگاه‌نو را به این شرح توضیح داد: زمان برای هر فیلم بدون تیتراژ ۳۱۳ ثانیه‌ای تعیین شده است.تمامی فیلم‌های داستانی، مستند و پویانمایی که به موضوعات فراخوان پرداخته‌اند می‌توانند در این بخش شرکت نمایند. شرکت فیلمسازان، تهیه‌کنندگان، نهادها و سازمان‌های دولتی در این مسابقه بلامانع است. هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی متقاضی شرکت در جشنواره وجود ندارد. مسوولیت حقوقی آثار بر عهده امضاکننده فرم در خواست شرکت در جشنواره است. فیلم‌هایی که در دوره‌های گذشته جشنواره شرکت داشته‌اند نمی‌توانند در جشنواره شرکت نمایند. ضروری است فیلم‌های ۳۱۳ ثانیه‌ای بر روی نسخه mini.D.V (به عنوان نسخه اصلی) به همراه یک نسخه (جهت باز بینی هیئت انتخاب) ارائه گردد. مشخصات کامل فیلم و فیلمساز به طور کامل بر روی کاست هر فیلم پیوست شود. فیلم‌هایی که زمان آنها از ۳۱۳ ثانیه کمتر یا بیشتر باشد، از این بخش خارج شده، در صورتی که با شرایط بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه منطبق باشد، در آن بخش مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. پس از حضور فیلم در جشنواره امکان خارج کردن آنها از برنامه وجود ندارد. برای شرکت در جشنواره لازم است فرم در خواست شرکت تکمیل و به همراه ۳ قطعه عکس صحنه و ۲ قطعه عکس پرسنلی پشت‌نویسی شده از کارگردان به همراه CD عکس‌ها تحویل دبیر خانه جشنواره گردد. به کلیه فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه گواهی شرکت اهدا خواهد شد.به فیلم‌های برگزیده که بیش از یک کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده داشته باشد فقط یک جایزه تعلق خواهد گرفت.

 

ستاد برگزاری مجاز است به منضور تبلیغ و اطلاع‌رسانی، حداکثر ۱ دقیقه از آثار شرکت‌کنندگان در جشنواره را در برنامه‌های تلویزیونی به نمایش درآورد.

 

دبیرخانه جشنواره در قبال آسیب‌های احتمالی ناشی از ارسال نامطلوب آثار از جانب شرکت‌کنندگان، هیچ مسوولیتی ندارد.

 

آثار ارسالی حداکثر تا ۱۵ روز پس از پایان جشنواره تحمیل و یا به نشانی صاحب اثر ارسال خواهد شد.

 

امضا فرم درخواست شرکت در جشنواره به صورت ثبت‌نام اینترنتی یا ارسال به دبیرخانه جشنواره به منزله پذیرش کامل مقررات و آیین نامه جشنواره است.

 

تصمیم‌گیری نهائی در مورد نکات پیش‌بینی نشده بر عهده ستاد برگزاری جشنواره خواهد بود.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌باید علاوه بر ثبت‌نام اینترنتی یا ارسال فرم ثبت‌نام به دبیرخانه جشنواره، اصل آثار خود را، حداکثر تا پایان وقت اداری روز ۵ مرداد ماه به دبیرخانه جشنواره تحویل ویا ارسال نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست