1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزاری مسابقات عکس «محرم در آینه تصویر» در سمنان

برگزاری مسابقات عکس «محرم در آینه تصویر» در سمنان

کارشناس سازمان میراث فرهنگی سمنان گفت: نخستین دوره مسابقات عکس «محرم در آینه تصویر» به مناسبت ماه محرم توسط این سازمان در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدتقی اعرابی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مسابقه با هدف معرفی آیین‌های سنتی و اصیل استان سمنان که ریشه در فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد و معرفی انحرافات و خرافات در عزاداری‌های ماه محرم برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این برنامه در سه بخش برگزار می‌شود که علاوه بر عکاسان حرفه‌ای کسانی که با تلفن همراه یا دوربین‌های خانگی نیز اقدام به تهیه عکس کنند، می‌توانند آثار خود را به این مسابقه بفرستند.
کارشناس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان ادامه داد: تمام عکس‌ها باید از محدوده جغرافیایی استان سمنان تهیه شده باشد و به ۱۰ عکس برگزیده در بخش غیرحرفه‌ای هدایای نفیس اهدا و در بخش حرفه‌ای به نفرات نخست تا پنجم به ترتیب جوایزی معادل ۲ میلیون، یک میلیون، و ۵۰۰ هزار ریال پرداخت خواهد شد.
اعرابی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق پست لوح فشرده به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان یا ارسال تصاویر خود به ایمیل تا پانزدهم بهمن ماه در این رقابت شرکت کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست