1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزیدگان جشنواره سینمای جوان در ایلام معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره سینمای جوان در ایلام معرفی شدند

همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب(س) برگزیدگان دهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان ویژه منطقه یک کشور با عنوان "آلامتو " در محل هتل زاگرس ایلام مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر در ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام سه شنبه شب در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: از مجموع هزار و ۱۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ۱۳۰ اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

حجت الاسلام حسین ملکی افزود: این جشنواره در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس با شرکت هنرمندان استانهای منطقه یک شامل آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، گلستان، مرکزی، کردستان، زنجان، مازندان و ایلام برگزار شد.

برخی برگزیدگان جشنواره

در این جشنواره در بخش عکس تندیس جشنواره و پنج میلیون ریال به "مهدی معصومی گرجی" از ساری، در بخش استعداد جوان "ناصر گل نظری" از ایلام و "مسعود حسین آبادی" از اراک مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین لوح تقدیر در بخش عکس این جشنواره نیز به "بهمن شهبازی" از مریوان و "جمشید فرجنود فردا" از بیجار تعلق گرفت.

در بخش فیلمنامه نیز تندیس، دیپلم افتخار و لوح تقدیر به همراه جوایز نقدی را به "احمد تقوایی" برای فیلمنامه "مین چی" از اراک، "مهدی رئیسی" برای فیلمنامه "هدیه ای برای او" از گرگان و "سیده منیره آقایی" برای فیلمنامه "یارک" از بابل اهدا کرد.

همچنین در بخش بهترین فیلم داستانی دیپلم افتخار به مصطفی کرمی" برای فیلم "بچه های اناران" از ایلام و "عزیزالله محمدپور" برای فیلم "سفر غریب" از ساری اهدا شد.

دیپلم افتخار بخش بهترین فیلم مستند نیز به "قدرت باقری" برای فیلم "درخت زندگی" از ایلام و "مهدی نورمحمدی" و "محمدرضا فریادی" برای فیلم "کبیرکوه از گذشته تا امروز" از ایلام اهدا شد.

دیپلم افتخار این جشنواره در بخش بهترین فیلم تجربی" به "بهنام کمالی" برای فیلم "آن مرد" از اردبیل و در بخش استعداد جوان" نیز دیپلم افتخار و پنج میلیون ریال به "زانیار طهماسبی" برای فیلم "بازی عروسک ها" از سنندج اهدا شد.

در پایان همچنین دیپلم افتخار بخش بهترین تهیه کننده به انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ارومیه اهدا شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست