1. خانه
  2. اخبار
  3. بزرگداشت عکاس هنرمند بهزاد پروین قدس در تبریز

بزرگداشت عکاس هنرمند بهزاد پروین قدس در تبریز

دفتر مطالعات فرهنگی استان آذربایجان شرقی در آستانه ی چهل و هفتمین سال زندگی هنرمند عکاس " بهزاد پروین قدس " مراسمی با عنوان " نگاه بهزاد " در مرکز سینمایی جهاد دانشگاهی تبریز برگزار می کند.

" بهزاد پروین قدس " متولد فروردین ماه سال ۱۳۴۳ در شهر تبریز است و از جمله عکاسان هشت سال دفاع مقدس می باشد که در حین عکاسی مجروح شده و به درجه جانبازی نائل آمده است.

بزرگداشت عکاس هنرمند بهزاد پروین قدس در تبریز

" بهزاد پروین قدس "عضو انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بوده و سابقه بیش از سی دوره حضور در نشست های عکاسی و داوری فراخوان های معتبر عکاسی را عهده داشته است.

آخرین حضور این عکاس در گروه داوری فراخوان " سوگواره عکس قاب خالی خورشید " در تبریز بوده و اسفندماه سال جاری نیز از جمله عکاسانی است که در کنار فرهاد سلیمانی و محمدحسین حیدری داوری " جشنواره سراسری عکس شکوه حماسه " را عهده دار است.

مراسم بزرگداشت این عکاس هنرمند ساعت ۱۵ روز پنجشنبه پنجم اسفندماه جاری در محل مرکز سینمایی جهاد دانشگاهی تبریز واقع در تبریز، جنب ساختمان شهدا برگزار می شود.

ستاد برگزاری این بزرگداشت مقرر نموده است تا ضمن چاپ ویژه نامه ای با موضوع این بزرگداشت، نمایشگاهی متشکل از ۱۰۰ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از منتخب آثار این عکاس با موضوع های: جنگ عراق با ایران، تفحص و تشییع شهدا، آیین و مناسک حج، مستندی از لبنان، نماهایی از معماری، مناظری از طبیعت، همزمان با روزهای هفتم، هشتم و نهم اسفندماه در محل نگارخانه موزه شهدای ۲۷ دی ماه برگزار نماید.

علاقمندان می توانند در جهت دیدار عکس های این عکاس هنرمند در روزهای یاد شده از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه موزه شهدای ۲۷ دی در تبریز، خیابان دانشکده فنی، دانشگاه تبریز واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست