1. خانه
  2. اخبار
  3. بهمن ماه امسال، نخستین نمایشگاه عکس علوم زمین

بهمن ماه امسال، نخستین نمایشگاه عکس علوم زمین

بهمن ماه امسال، نخستین نمایشگاه عکس علوم زمین

دبیر جشنواره عکس علوم زمین اعلام کرد: تاکنون بیش از هزار عکس از یکصد عکاس برای شرکت دراین مسابقه به دبیرخانه ارسال شده است.
مهندس حسام غلامی گفت : با ارسال این تعداد عکس به دبیرخانه به زودی کار داوری بر روی این آثار آغاز می‌شود.
وی اظهار داشت: داوران در دو بخش “زمین شناسی” و “هنری” انتخاب شدند که از تمام آثار ارسال شده ‪ ۷۰‬اثر برگزیده انتخاب و علاوه بر چاپ در کتابی به مدت یک هفته در یکی از نگارخانه‌های تهران به نمایش گذاشته می‌شوند.
وی گفت: دکتر عبدالله سعیدی و دکتر سید حمید وزیری به عنوان زمین شناس در رشته داوران بخش زمین شناسی و ناصر جواهری عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و غلامرضا مسعودی رییس انجمن عکاسان اهواز به عنوان داوران بخش هنری انتخاب شدند.
به گفته دبیر جشنواره عکس علوم زمین مهلت ارسال آثار علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه عکس علوم زمین تا ‪ ۳۰‬آذرماه بود.
وی هدف از برگزاری جشنواره عکس را تهیه مجموعه‌ای غنی از تصاویر پدیده‌های زمین شناسی بعنوان مرجعی برای معرفی پدیده‌های زمین شناسی ایران به ژئوتوریست‌ها و دیگر علاقمندان و همچنین جلب توجه عموم مردم به بخش علوم زمین و زمین شناسی عنوان کرد.
غلامی افزود: محورهای عکس‌ها در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با زمین و علوم زمین‌شناسی اعم از زلزله، معدن، ژئوتوریسم، فسیل شناسی، سنگها و کانی‌ها، آتشفشان، عوارض زمین و سایر علوم مرتبط به پایگاه ملی داده‌های علوم زمین است.
به گفته غلامی نخستین جشنواره عکس علوم زمین ‪ ۲۸‬تا ‪ ۳۰‬بهمن ماه امسال در سازمان زمین‌شناسی ایران و همزمان با گردهمایی علوم زمین سازمان زمین- شناسی ایران برگزار می‌شود.
دبیر این جشنواره اظهار داشت: تمامی افراد علاقمند بدون منع سنی و تحصیلاتی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی ‪ www.ngdirphotocontest.ir‬و ‪www.ngdir.ir‬ مراجعه کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست