1. خانه
  2. اخبار
  3. بیرجند میزبان جشنواره منطقه ‌ای فیلم کوتاه و عکس شد

بیرجند میزبان جشنواره منطقه ‌ای فیلم کوتاه و عکس شد

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از میزبانی بیرجند در جشنواره منطقه ‌ای فیلم کوتاه و عکس امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در بیرجند، محمد مطهری ‌فر پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ‌ریزی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت سال همت مضاعف و کار مضاعف تصریح کرد: با توجه به سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رویکرد دولت دهم به امور فرهنگی، سال جاری سالی پربار و متفاوت در مقوله فرهنگی و هنری است.

وی بیان داشت: قطعا فعالیت‌های فرهنگی و هنری این اداره‌ کل در مقایسه با سال‌های گذشته از سطح کیفی بالایی برخوردار است و باید سطح کمی کارها را به بخش‌های خصوصی واگذار کرده و کارهای کیفی را از طریق این اداره‌ کل ارائه کنیم.

مدیر ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تصویب سه میلیارد ریال اعتبار فرهنگی برای سال جاری خبر داد و اظهارداشت: در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی در استان مبلغ ۹۲۵ میلیون ریال برای اجرای برنامه‌ های فرهنگی و هنری در هفت شهرستان این استان به تصویب رسیده است.

مطهری‌ فر با تشریح برنامه ‌های فرهنگی و هنری سال جاری، اهم این برنامه ‌ها را شامل جشنواره ملی قربان تا غدیر در آذرماه، جشنواره ملی فیلم فجر در بهمن‌ ماه و میزبانی جشنواره منطقه ‌ای فیلم کوتاه و عکس را در بیرجند و همچنین جشنواره استانی فیلم و عکس در فردوس در خردادماه، جشنواره استانی شعر خراسان جنوبی در سرایان در شهریورماه، جشنواره استانی موسیقی مقامی در سربیشه در مهرماه و جشنواره استانی تئاتر در نهبندان در آبان ‌ماه و جشنواره استانی موسیقی جوان در قاین در بهمن‌ ماه برشمرد.

وی همایش استانی روز خبرنگار در مردادماه، همایش ملی رضوی در مهرماه، دومین همایش ملی نماز در آیینه فرهنگ و هنر در اسفندماه و همچنین همایش استانی توفیق در دی ‌ماه با حضور فرهیختگان، اساتید، فضلا، علما و نویسندگان خراسان جنوبی از سراسر ایران در دی‌ ماه را از اهم همایش ‌های سال جاری از سوی این اداره‌ کل اعلام کرد.

 مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در مردادماه و نمایشگاه بزرگ کتاب استان در آذرماه را از دیگر برنامه‌ های پیش‌ بینی شده از سوی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برشمرد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست