1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره استانی “فیلم کوتاه و عکس طریقت” در دماوند گشایش یافت

جشنواره استانی “فیلم کوتاه و عکس طریقت” در دماوند گشایش یافت

نخستین دوره "جشنواره استانی فیلم کوتاه و عکس طریقت" در موضوعات مختلف از جمله سیب سرخ در نقاط مختلف شهرستان دماوند و با اکران ۲۳۰ فیلم کار خود را آغاز کرد.

نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه پیرامون این جشنواره به خبرنگار مهر گفت: طی سالهای اخیر، حین بازدید از مدارس دماوند و در برخورد با دانش آموزان این شهرستان آرزوهای بزرگی از سوی آنها عنوان شد.

شاهرخ رامین ادامه داد: در میان این آرزوها ارتقای سطح فرهنگی و افزایش زیرساختهای این بخش در ردیف بزرگترین دغدغه های دانش آموزان و متعاقبا اولیای آنها محسوب می شود.
 
این مسئول با اشاره به همزمانی برگزاری دو جشنواره فیلم کوتاه طریقت و سیب سرخ دماوند اظهار داشت: جشنواره فیلم کوتاه و عکس طریقت و همزمانی آن با دیگر جشنواره سالانه دماوند، سیب سرخ، تلنگری بر پیکره اقصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان بود تا ارزشهای بیشمار خود را مورد بازبینی مجدد قرار دهد.
 
وی در پاسخ به سخنان برخی منتقدان پیرامون فقدان هتل و میهمانسرا در دماوند عنوان کرد: نه تنها در ایران بلکه در تمام نقاط جهان برای برگزاری چنین گردهمایی هایی هتل و مسافرخانه احداث نمی شود.
 
رامین بیان داشت: مردم فهیم و نجیب دماوند با درک اهمیت این دو رویداد فرهنگی و با علم از مواهب اجتماعی و اقتصادی آن خود پذیرایی از میهمانان شهرستان را به عهده گرفته و این کارکرد را خواهند آموخت.
 
نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه از تثبیت دبیرخانه جشنواره فیلم در دماوند خبر داد و افزود: مردم شهرستان دماوند بدانند که این جشنواره آخرین دوره آن نیست و با تثبیت دبیرخانه ای دائم هر ساله شاهد برگزاری جشنواره سیب سرخ دماوند خواهیم بود.

 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست