1. خانه
  2. اخبار
  3. گشایش نخستین جشنواره عکس و فیلم ” مهرآیین ” در شهرکرد

گشایش نخستین جشنواره عکس و فیلم ” مهرآیین ” در شهرکرد

نخستین جشنواره فرهنگی هنری فیلم و عکس ” مهرآیین ” با نگاهی به زندگی معلولان و سالمندان ازسوی انجمن تئاتر معلولان کشور شعبه چهارمحال وبختیاری در سینما بهمن شهرکرد گشایش یافت.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران:دبیر جشنواره مهرآیین گفت:این جشنواره با رویکرد هنری در رشته های فیلم و عکس با هدف ارایه توانمندی های معلولان و در جهت کشف استعدادهای نهفته و پهنان جامعه توانجویان و معلولان برگزار می شود.
” شهرام ابراهیمی”افزود:این جشنواره ازسوی انجمن تئاتر معلولان چهارمحال و بختیاری و باهمکاری سازمان بهزیستی کشوروبهزیستی استان و بنیاد آفرینش های فرهنگی و هنری بهزیستی و حوزه هنری چهارمحال وبختیاری اجرایی شده است.
وی گفت:در این جشنواره ۳۰ اثر فیلم کوتاه داستانی و مستند و ۴۸ قطعه عکس با موضوعمعلولان، سالمندان و بیماران روانی از سوی هیات داوران بررسی و بازبینی قرار می گیرد.
به گفته وی،این جشنواره گام بلندی در راستای شکوفایی توانمندی های جامعه معلولان (توانجویان ) دارد و مولفه های هنری در پیوند با جامعه معلولان نقش مهمی برعهده دارد.
ابراهیمی یادآور شد:داوری آثار این جشنواره در بخش عکس برعهده نصرالله کسرائیان، نازی نیدونی و مرتضی حبیب پور و داوری بخش فیلم را نیز سهراب سلیمی، کمال الدین شفیعی،جهانبخشی زمانی شورابی و فریدون نجفی برعهده دارند.
در مراسم گشایش و آغاز به کار نخستین جشنواره مهرآیین جمعی از هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و عکس کشور و چهارمحال وبختیاری حضور داشتند.
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست