1. خانه
  2. اخبار
  3. معرفی برترین های نخستین جشنواره عکس و فیلم “مهرآیین” در شهرکرد

معرفی برترین های نخستین جشنواره عکس و فیلم “مهرآیین” در شهرکرد

نخستین جشنواره فرهنگی هنری فیلم و عکس "مهرآیین " با نگاهی به زندگی معلولان و سالمندان با معرفی نفرات برتر در سینما"بهمن" شهرکرد پایان یافت.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران : در بخش عکس این جشنواره مهدی حسن زاده، فتانه عبداللهی دهمردی،مریم همتی دهکردی، معصومه برزویی، شایان کوثر، طوبی محمدخان، بهجت امیری و علی دیوانی به عنوان عکاسان برتر معرفی شدند.
در بخش فلیم کوتاه داستانی در بخش میهمان،فیلم "زیر درخت کاج" اثر هادی آفریده و "ساقی چلانه" از فرشید ایوبی نژاد و "عابران" از نرگس مظاهری از تهران از سوی هیات داوران برگزیده شدند.
همچنین در بخش آثار هنرمندان فیلم ساز چهارمحال و بختیاری نیز " مصائب باغبان" از مرتضی کریم زاده،"تنهایی سرد" از فاطمه حیدری در قالب مستند و "پلک و پا" از رضا ولی پور دهکردی،"تولد"از سینا ابراهیمی و فیلم "لبخند" از آرمان قلی پور دشتکی در قالب داستان حایز برترینهای جشنواره شدند.
همچنین عبدالله صادقی، یعقوب خودسوز، حسین رضازاده ، محسن قبادی ،سهراب فتحی و احسان خانی به عنوان بازیگران معلول مستعد در امر بازیگری معرفی شدند.
دبیر جشنواره مهرآیین گفت:این جشنواره با رویکرد هنری در رشته های فیلم و عکس با هدف ارایه توانمندی های معلولان و در جهت کشف استعدادهای نهفته و پهنان جامعه توانجویان و معلولان برگزار شد.
"شهرام ابراهیمی " به ایرنا گفت:این جشنواره از سوی انجمن تئاتر معلولان کشور و چهارمحال و بختیاری و با همکاری سازمان بهزیستی و بنیاد آفرینش های فرهنگی و هنری بهزیستی و حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
وی گفت:در این جشنواره ۳۰ فیلم کوتاه داستانی و مستند و ۴۸ قطعه عکس با موضوع معلولان،سالمندان و بیماران روانی از سوی هیات داوران مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.
ابراهیمی گفت:داوری آثار جشنواره در بخش عکس را نصرالله کسرائیان، نازی نیوندی و مرتضی حبیب پور و داوری بخش فیلم را سهراب سلیمی،کمال الدین شفیعی ، جهانبخشی زمانی شورابی و فریدون نجفی برعهده داشتند.
دراین مراسم جمعی از هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و عکس و مسوولان کشور و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.
 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست