1. خانه
  2. اخبار
  3. بیش ازصدمیلیون ریال برای برگزیدگان جشنواره کار،تعاون،اشتغال

بیش ازصدمیلیون ریال برای برگزیدگان جشنواره کار،تعاون،اشتغال

بیش از صدمیلیون ریال جوایز برگزیدگان جشنواره عکس کار، تعاون، اشتغال در پی برگزاری نخستین دوره جشنواره ملی عکس کار، تعاون، اشتغال با مشخص شدن جوایز نفرات تقدیری جمع مبلغ جوایز هفت برگزیده این جشنواره به بیش از صد میلیون ریال رسید.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " احسان ارکانی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه ضمن بیان این خبر گفت: از سه برگزیده این جشنواره ضمن اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره به هریک مبلغ بیست میلیون ریال اهدا خواهد شد، همچنین با توجه به سال جهانی تعاون، از نفرات چهارم تا هفتم این جشنوراه ضمن اهدای لوح تقدیر به هر یک مبلغ سیزده میلیون ریال نیز اهدا خواهد شد.
وی تاکید کرد: البته به تمامی ۸۰ قطعه عکس راه یافته به نمایشگاه به شکل مستقل و به هر قطعه تک عکس مبلغ هشتصدهزار ریال و به هر مجموعه عکس مبلغ ده میلیون ریال به عنوان حق التالیف پرداخت می شود.
ارکانی خاطر نشان کرد: با توجه به کادر حرفه ای داوران و اعضای دبیرخانه و همچنین جوایز شایسته در انتظار حضور عکاسان حرفه ای دیگر در این جشنواره هستیم.
ارکانی افزود تا پایان این هفته عکاسان فرصت دارند آثار خود را با موضوع کار، تعاون، اشتغال در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی به نشانی دبیرخانه این جشنواره (تهران، خیابان شهیدبهشتی، ضلع جنوبی میدان تختی، بین خیابان اکبری و حسنی، ساختمان شهید بهشتی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طبقه سوم، دبیرخانه جشنواره عکس) ارسال نمایند.
همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی این جشنواره به نشانی www.aksekar.com مراجعه نمایند.
——————————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهده متن گفت وگوی انجام شده با " حسن غفاری " عضو گروه داوری این جشنواره " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده متن گفت وگو با یکی از اعضای گروه داوری این جشنواره، کریم متقی " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده متن اطلاعیه دبیر جشنواره ملی عکس کار، تعاون، اشتغال " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده فراخوان نخستین جشنواره ملی کار، تعاون، اشتغال و دریافت فرم شرکت در جشنواره " ایـنجـا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست