1. خانه
  2. اخبار
  3. تجلیل از جانبازان عکاس و رونمایی از آلبوم “دیدار صبح”

تجلیل از جانبازان عکاس و رونمایی از آلبوم “دیدار صبح”

رونمایی از آلبوم "دیدار صبح" و مراسم تجلیل از عکاسان جانباز همزمان با ولادت باسعادت حضرت عباس (ع) در فرهنگسرای پایداری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام کرد محمد احسانی معاون فرهنگی سازمان گفت: به مناسبت روز جانباز و برای تجلیل از ایثارگران و رشادت‌های این عزیزان، آلبوم عکس دیدار جانبازان با رهبر معظم انقلاب با عنوان "دیدار صبح" در محل فرهنگسرای پایداری رونمایی می‌شود.

وی همچنین به افتتاح نمایشگاه عکس هنرمندان جانباز بالای ۵۰ درصد اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه شامل عکس‌هایی است که جانبازان با موضوع‌های مختلف ثبت کرده‌اند و عکاسان این نمایشگاه که مجموعاً هشت هنرمند هستند، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

احسانی اظهار داشت: نمایشگاه در ماه شعبان به صورت سیار در قالب باشگاه تهران در مراکز وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پیگیری می‌شود. علاوه بر تجلیل از هشت عکاس جانباز، شش عکاس عضو خانه عکاسان که عکس‌های دیدار دو سال پیش جانبازان با رهبر معظم انقلاب را ثبت کرده‌اند نیز تجلیل می‌شوند.

وی در پایان از اهداء این آلبوم به جانبازان خبر داد و افزود: آلبوم عکس جانبازان به عنوان یک محصول فرهنگی در فروشگاه و نمایشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی این سازمان در معرض فروش قرار می‌گیرد.

این مراسم روز ۱۵ مرداد ساعت ۱۸ در فرهنگسرای پایداری در خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، پارک قبا برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست