1. خانه
  2. اخبار
  3. رونمایی از آلبوم ” دیدار صبح ” در مراسم تجلیل از عکاسان جانباز

رونمایی از آلبوم ” دیدار صبح ” در مراسم تجلیل از عکاسان جانباز

رونمایی از آلبوم «دیدار صبح» و مراسم تجلیل از عکاسان جانباز همزمان با ولادت با سعادت حضرت عباس(ع) برگزار می‌شود.
به گزارش حیات به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد احسانی معاون فرهنگی این سازمان، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز جانباز و به منظور تجلیل از ایثارگران و رشادت‌های این عزیزان، آلبوم عکس دیدار جانبازان با رهبر معظم انقلاب با عنوان «دیدار صبح» در محل فرهنگسرای پایداری رونمایی می‌شود.

وی همچنین به افتتاح نمایشگاه عکس  هنرمندانی که بالای ۵۰ درصد جانبازی دارند اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه شامل عکس‌هایی است که جانبازان با موضوعات مختلف ثبت کرده‌اند و عکاسان این نمایشگاه که مجموعاً ۸ هنرمند هستند، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور در فرهنگسرای پایداری آغاز به کار می‌کند اظهار داشت: نمایشگاه در طول ماه شعبان به صورت سیار در قالب باشگاه تهران در کل مراکز وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پیگیری می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: علاوه بر تجلیل از ۸ عکاس جانباز، ۶عکاس که عضو خانه عکاسان ایران هستند و عکس‌های دیدار ۲ سال پیش جانبازان با رهبر معظم انقلاب را ثبت کرده‌اند نیز تجلیل  می‌شوند.

احسانی گفت: انتخاب جانبازان عکاس در حقیقت برشی از هنرمندی این ایثارگران و افتخارآفرینان جامعه است، هنرمندانی که در عرصه پیکار و جهاد، هنر خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی در پایان از اهدای این آلبوم به جانبازان خبر داد و در عین حال گفت: آلبوم عکس جانبازان به عنوان یک محصول فرهنگی در فروشگاه و نمایشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی این سازمان در معرض فروش قرار می‌گیرد.

این مراسم، ۱۵ مرداد، ساعت ۱۸ در فرهنگسرای پایداری،‌ به نشانی خیابان شهید ناطق‌نوری، میدان قبا، پارک قبا برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست