1. خانه
  2. اخبار
  3. ترسناک‌ترین خانه دنیا + عکس

ترسناک‌ترین خانه دنیا + عکس

» سرویس: رسانه های دیگر – رسانه دیگر

اگر همه کابوس‌ها، ترس‌های بچگی و ترس از مکان‌های مختلفی را که تا به حال تجربه کرده‌اید کنار هم بگذارید، باز هم ذره‌ای از ترسی که در ترسناک‌ترین خانه دنیا تجربه خواهید کرد، نمی‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، «خانه اربابی مک کامی» در کالیفرنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به نفس وارد می‌شوند و از سمت دیگر با داد و فریاد و در حالی که گریه می‌کنند و مادرشان را صدا می‌زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می‌ترساند.

داستان این خانه این‌گونه تعریف می‌شود که در گذشته این مکان یک تیمارستان روانی بوده است و صاحبش تیمارستان بیماران را تکه تکه می‌کرده و اندام‌های آن‌ها را به فروش می‌رسانده است حالا هرکه وارد این مکان شود شاید دچار نفرین بیماران آن شود.

در کل فردی که می‌خواهد ترس واقعی را تجربه کند ۴ تا ۷ ساعت در این خانه می‌شود و در این میان همه چیز مملو از خون بوده و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. ممکن است گروهی با لباس‌های خونی و چهره‌های وحشتناک ظاهر شده و او را دستگیر کنند. با دستگیر کردنش به سمت محلی می‌روند که اعضای بدنش را در بیاورند و این مسیر مملو از حس‌های ترسناک است.

نکته جالب در مورد این خانه، دوربین‌هایی است که در هر نقطه‌ای نصب شده است. این دوربین‌ها کل فیلم فرار و ترس را ضبط می‌کند و در انتهای مسیر شما یک فیلم ترسناک در اختیار دارید که نقش اول آن را نیز خودتان بازی کرده‌اید.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست