1. خانه
  2. اخبار
  3. نخستین عکس‌های «دنیل رادکلیف» در فیلم ترسناک «زن سیاه‌پوش» منتشر شد

نخستین عکس‌های «دنیل رادکلیف» در فیلم ترسناک «زن سیاه‌پوش» منتشر شد

نخستین عکس‌های «دنیل رادکلیف» بازیگر سری آثار هری پاتر در فیلم ترسناک «زن سیاه‌پوش» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دنیل رادکلیف که نقش ویژه‌ای در سری آثار هری پاتر داشت، با خداحافظی با این شخصیت، از چندی پیش در نقش اصلی فیلم ترسناک «زن سیاه‌پوش» مقابل دوربین رفته است.

بنا بر اعلام امپایر آن‌لاین، فیلم‌نامه‌ی این اثر سینمایی توسط «جین گلدمن» نوشته شده و کارگردانی آن برعهده‌ی «جیمز وتکینز» است.

رادکلیف در این فیلم اقتباسی از رمان پرفروش «سوزان هیل» قرار است نقش وکیل جوانی را بازی کند که خود را درگیر روحی کینه‌جو می‌بیند. این رمان در سال ۱۹۸۳ منتشر شده است.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم چنین آمده است: ارتور، وکیل جوان انگلیسی از لندن به شهری در شمال شرقی انگلیس اعزام می‌شود تا در مراسم خاک‌سپاری الیس شرکت کند و مدارک مهمی را با خود بیاورد. او از رازهای تراژیک این منطقه که به آن اعزام شده است، هیچ اطلاعی ندارد؛ اما دیری نمی‌گذرد که مجبور می‌شود به کشف حقیقت درباره‌ی ظهور ناگهانی شبح یک زن سیاه‌پوش، صداهایی که از اتاقی که در آن قفل است و رفتار عجیب ساکنان آن‌جا بپردازد.

دنیل جیکوب رادکلیف متولد ژوئیه‌ی ۱۹۸۹ در فولام، لندن است. او برای بازی در نقش هری پاتر در سری فیلم‌های هری پاتر معروف شد. این فیلم‌ها از روی سلسله رمان‌هایی به همین نام ساخته شده که توسط «جی کی رولینگ» نوشته شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست