1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به محضر عکاس خراسانی «امیر حاجی عباسی»

تسلیت به محضر عکاس خراسانی «امیر حاجی عباسی»

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس و مربی عکاسی « امیر حاجی عباسی » سوگوار از دست دادن مادر بزرگوارشان «صدیقه مقدادی» شده اند.

امیر حاجی عباسی از جمله عکاسان خطه خراسان رضوی می باشند که علاوه بر سالها سابقه سعی در حوزه عکاسی و اشتغال در امر آموزش عکاسی، آثارشان در کتاب هایی چون: ششمین جشنواره فیلم و عکس خراسان رضوی، عکاسی دیجیتال، دومین جشنواره عکاسان شرکت کننده در اردوهای تخصصی کانون عکس مشهد، یک قرار ساده، دومین جشنواره سراسری عکس خانه دوست و … چاپ و منتشر شده است.

تسلیت به محضر عکاس خراسانی «امیر حاجی عباسی»
پیکر مرحومه «صدیقه مقدادی» مادر هنرمند شهید «محسن حاجی عباسی» ساعت ۹:۳۰ روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ از محل حرم مطهر رضوی به قطعه صالحین بهشت رضا(ع) تشییع و تدفین خواهد شد.
همچنین مراسم ختم این بانوی بزرگوار از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در مسجدالزهرا(س) واقع در خراسان رضوی، مشهد مقدس، خیابان احمدآباد، حدفاصل بلوار رضا و خیابان ابوذر غفاری برگزار خواهد شد.  

مدیریت، همکاران و اعضای دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک » ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با این هنرمند عکاس و آرزوی سلامتی و صبر و سعادت برای ایشان و خانواده گرامی‌شان، از درگاه حضرت پروردگار، برای روح آن مادر بزرگوار و بانوی صبور، فقیده‌ی سعیده، آمرزش، آرامش و تعالی خواستار است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
معصومه فریبرزی و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳
پسین
سعید محمودی ازناوه و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست